۱۳۹۴ اردیبهشت ۲۱, دوشنبه

ساخت تارنمای اینترنتی responsive به خاطر موبایل پارت اول

کد نویسی وب سایت ریسپانسیو برای موبایل بخش 1

اگر بهینه سازی ساختار سایت به عنوان یک جزء از هسته مهم استراتژی های شما برای بازاریابی آنلاین میباشد ، طراحی یک وب سایت که قابل نمایش در موبایل باشد بسیار کارآمد خواهد بود . امروزه میزان فروش تلفن های همراه نسبت به فروش سیستم های شخصی و یا لپ تاپ ها افزایش یافته است همچنین در سال 2014 مقدار استفاده از اینترنت توسط تلفن های همراه نسبت به سال های گذشته بسیار افزایش یافته است.

به همین علت داشتن سایت که به طور کامل و بدون هیچ گونه عیب و نقصی در تلفن های همراه قابل رویت باشد بسیار کار پسندیده ای میباشد . اصلا تعجب نکنید اگر به زودی میزان بازدید از سایت شما از طریق موبایل برابر با میزان بازدیدهای وب سایتتان از طریق کامپیوترهای خانگی بود و یا حتی ممکن است به زودی میزان استفاده از اینترنت از طریق تلفن همراه حتی نسبت به میزان استفاده از اینترنت توسط کامپیوترهای خانگی بیشتر شود .

آمارها نشان دهنده این است که چیزی در حدود 67 درصد از کاربرانی که از طریق موبایل به اینترنت وصل میشوند علاقه زیادی به خرید از این طریق نشان میدهند به همین علت شرکت هایی که همیشه رفتاری عاقلانه و منطقی نسبت به علایق بازدیدکنندگان دارند از مدتی قبل اقدام به تغییراتی در سایت خود به جهت نمایش بی عیب و ایراد در تلفن های همراه داشته و به دنبال ایجاد وب سایتی میباشند که در هنگام نمایش در موبایل هیچ تفاوتی نسبت به نمایش در کامپیوترهای شخصی نداشته باشد. بدین ترتیب میتوانیم به بازاریابی اینترنتیتجارت خود هم ، کمک فراوانی کنیم ، همچنین میتوانیم در زمینه اعتماد سازی نیز موفق تر شویم .

استفاده از طراحی سایت واکنش گرا برای تلفن های همراه

سئو

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر