۱۳۹۴ اردیبهشت ۱۹, شنبه

اثر سادگی وب سایت در اینترنت مارکتینگ بخش چهارم

ارتباط یوزر فرندلی بودن سایت در اینترنت مارکتینگ پارت چهارم

رنگ بندی مناسب
داشتن رنگ بندی مناسب در وبتان نیز باعث بالا رفتن یوزرفرندلی شدن پایگاه شما خواهد شد . فرض کنید سایت شما دارای بک گراندی مشکی و فونتی زرد میباشد ، در این چنین شرایطی کدام کاربر حاضر است به مدت چند لحظه در پایگاه شما به دنبال محصولات مورد نظر خود خواهید کرد ؟! سعی کنید در رنگ آمیزی پایگاه خود از رنگ هایی استفاده کنید که چشم کاربر را خسته نمیکند ، این مسئله در میزان ماندگاری کاربر در سایت شما بسیار تاثیرگذار خواهد بود .

ایجاد بخش نظرات در وب سایت
میتوانید با شنیدن انتقادات و پیشنهادات مخاطبین و تحلیل نظرات آنها تمامی کمبود های سایت خود را مرتفع کرده و علاوه بر جلب رضایت مخاطبین ، وب سایت خود را نیز بیش از پیش قدرتمند نمائید . استفاده از پیشنهادات کاربران میتواند تاثیر زیادی برای سایت شما داشته باشد که اصلی ترین آن  ، کسب آگاهی شما از نواقص موجود در وب سایتتان میباشد. در نظر داشته باشید که هرگز شما نمیتوانید مانند کاربران به نواقص کوچک و بزرگی مانند ایراد در صفحه تعرفه طراحی سایت خود آگاهی داشته باشید.

صحیح بودن لینک های سایت
یکی دیگر از نکات پر اهمیت در زمینه کاربرپسندی سایت شما ، سالم بودن لینک های سایتتان میباشد. لینک های سایت خود از منو تا آیکون های میانبر و لینک های دانلود گرفته تا پیوندها ، به عنوان مثال اگر آدرس تحت عنوان طراحی سایت مذهبی دارید حتما سعی کنید تا این آدرس را امتحان کرده تا درست کار کند زیرا اگر کاربری روی لینک شما کلیک نماید اما آدرس آن کار نکند ، کاربر حاضر به خرید از سایتتان نخواهد بود. این مسئله به سئو سایت شما نیز کمک خواهد کرد .

منبع : تاثیر کاربرپسندی سایت در بازاریابی اینترنتی

بهینه سازی سایت

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر