۱۳۹۴ خرداد ۷, پنجشنبه

در زمان ساخت سایت به کار بردن قطعه های کد پی اچی پی بهینه تر میباشد یا asp ؟

در زمان طراحی سایت استفاده از قطعه های کد پی اچی پی بهتر میباشد یا asp ؟

این دو زبان برنامه نویسی تحت وب ، متداول ترین |زبان ها|کدها} برای ایجاد سایت های داینامیک هستند . از نظر کاربرد میتوان گفت که هر دو یک کاربرد داشته و فرق آنها در نوع نوشتن کدهای آنها میباشد. برخی از افراد که اطلاع چندانی از نحوه عملکرد این دو زبان برنامه نویسی ندارند به دنبال گرفتن جوابی برای این مسئله میباشند که کدامیک از این برنامه نویسی ها بهتر است . در واقع این مسئله گاها باعث میشود که بحث ها و اختلاف نظرهایی میان طراحان به وجود بیاید.

به این دلیل که اکثر طراحان وب سایت تنها به یکی از این دو برنامه نویسی اشراف دارند به سرعت در پاسخ با چنین مسئله ای اقدام به دفاع از زبانی میکنند که خود بر آن مسلط میباشند.

بعضی از کاربران برای  سفارش اپلیکیشن اندروید و یا این مسئله که ظاهر یک وب سایت مهم تر است یا محتوا ؟ نیز دچار اختلاف نظر میبانشد ، و یا حتی در رابطه با اهمیت کم حجم کردن سایز و حجم تصاویر در طراحی سایت و یا اهمیت بیشتر به کیفیت تصویر نیز ممکن است دچار اختلاف سلیقه باشند ، اما بیشترین سوال از ما در این زمینه  تفاوت بهینه سازی سایت در میان ای اس پی و یا پی اچ پی میباشد که در بخش بعدی توضیح خواهیم داد.

منبع : برای طراحی سایت استفاده از زبان برنامه نویسی php بهتر است یا asp ؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر