۱۳۹۶ تیر ۲۷, سه‌شنبه

مهاجرت به استرالیا :قرار دادن لباس ها در کوله به شکل درست

مهاجرت به استرالیا :چیدمان ابزار در ساک به شکل کم حجم

در مسافرت که قرار دارید بعضی وقت ها خسته و سردر گم اید و مهاجرت به استرالیا  وقتی که برمیخیزید از خواب انگار تا خود صبح مبارزه کرده اید و یه عالمه مشت و لگد خورده اید .

درساعاتی از روز خیلی اشتها دارید و زمان های مقرر برای شام و ناهار بی اشتها هستید کلیه ی اینها تنها یک دلیل دارد آن هم این این ست که در مسافرت قرار دارید و شرایط با اوضاع شما در منزل کاملا متفاوت است .

در سفر :

سعی کنید از سفر لذت ببرید و لذت بردن شما به این معنی نیست که همه ساعات را مشغول شنا کردن و عکس گرفتن باشید زمانی هم برای تغذیه و استراحت لازم دارید بنابراین خود را چنان درگیر نکنید که به سلامتتان صدمه بزنید .

رعایت بهداشت به حفظ سلامت و لذت بردن شما از سفر کمک میکند .

بنابراین هرچند ملحفه های هتل تمیز باشند  مهاجرت به استرالیا  و سرویس بهداشتی ضد عفونی شده باشد اما رعایت بهداشت شخصی چیز دیگریست . در این حالت بهترین کاری که میتوانید بکنید این است که در سفر همراه خود پتو و روانداز داشته باشید .

تغذیه مناسب داشته باشید :

اگر برای اولین بار است که قدم در شهر یا کشوری میگذارید طبیعی ست که از مواد غذایی آنجا  اطلاع نداشته باشید بهترین کار این ست که همراه خود مواد غذایی ضروری بردارید .

مانند کنسرو ،نان ،خوراکی های بسته بندی شده مانند عسل ،پنیر و ... .

خواب خود را از دست ندهید :

درست است که سفر نیامده اید که بخوابید ،سفر آمده اید که ضمن استراحت ،تفریح هم داشته باشید .

اگر به خوبی استراحت نکنید و همه وقت خود رابه تفریح اختصاص دهید همان روز اول از سفر خسته شده و سلامتتان را به خطر می اندازید .

تفاوت زمان خواب در زمان سفر با زمانی که در خانه هستید باید حداکثر باید یک ساعت باشد در غیر این صورت ساعت بیولوژیک بدنتان به هم خواهد ریخت و دیگر از سفر لذت نمیبرید .

سعی کنید تازه ها را به در سفر تجربه کنید :

مهاجرت به استرالیا  این کار باعث میشود تا از یکنواختی روحی و روانی خلاص شوید و چیزهای تازه را بشناسید .

برای اینکار میتوانید غذاهای محلی کشور یا شهر مقصد را انتخاب کنید و از آنجا با محل ارتباط برقرار کنید .

اگر دز این شهر یا کشور تفریحات خاصی وجود دارد حتما آنها را تجربه کنید .




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر