۱۳۹۵ خرداد ۲۸, جمعه

سفر به کوالالامپور و تماشا کردن دیدنی های کشور توریستی دبی

عنوان : نکاتی برای ورود به مالزی و برگزیدن برترین هتل در کوالالامپور

هر ساله افراد بسیاری برای دیدن زیبایی های مالزی با تور مالزی به این کشور سفر می کنند.

دیدنی ها، مراکز خرید، مراکز تاریخی و طبیعی دیدنی همه و همه کوالالامپور را منطقه ای مناسب برای گردشگران می سازد. از هتل های پنج ستاره و لوکسی که در این شهر قرار دارد هتل دابلتری بای هیلتون است. این هتل با قرار گرفتن در امتداد Jalan Tun Razak  و فاصله پنج دقیقه ای تا ایستگاه قطار شهری پر سرعت پارک Ampang از موقعیت جغرافیایی عالی در شهر بهره مند است. استخر روباز هتل مکانی برای سپری کردن اوقات فراغت و آرامش بخش می باشد.

امکانات اتاق ها شامل سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون LCD، مینی بار، لوازم اتوکشی، حمام اختصاصی با کلیه لوازم و سشوار است. در سالن بدنسازی نیز می توانید به ورزش روزانه بپردازید. امکان رزرو تور گردشگری در هتل وجود دارد و شما می توانید آن را با برنامه های خود هماهنگ کنید.

رستوران های دل انگیز هتل انواع غذاها را برای میهمانان سرو می کنند. از این جمله رستوران Tosca است که غذاهای ایتالیایی سرو می کند و رستوران Makan Kitchen که با خوراک های محلی از شما پذیرایی می کند. تریاهای Axis Lounge و Cellar Door در هتل نوشیدنیها و غذاهای مختصری دارند که طبق سلیقه شما در اختیارتان قرار می گیرند.

فاصله این هتل تا فرودگاه کوالالامپور یک ساعت می باشد. همچنین اگر قصد بازدید از برجهای دوقلوی Petronas و مرکز همایشات شهر را داشته باشید می توانید با صرف مدت زمانی کوتاه، به مکان مورد نظر خود دست یابید.

شما می توانید با ثبت نام در تور دبی از دیدنی های این شهر لذت ببرید.

 مهاجرت به دانمارک,  مهاجرت به استرالیا,مهاجرت به نروژ, مهاجرت به ایتالیا, مهاجرت به هلند,

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر