۱۳۹۵ فروردین ۲۳, دوشنبه

اختلال شخصیت بدگمان

عنوان:این نکات را برای سفر به خارج از کشور مد نظر قرار دهید

تم قرمز در دکوراسیون خانه یکی از رنگ هایی است که کمتر در منازل ما ایرانی ها از آن استفاده می شود. همانطور که می دانید قرمز یک رنگ قدرتمند و تحریک کننده است که می تواند بسیاری از احساسات و حالت ها را در فضا پخش کند.

تم قرمز در دکوراسیون خانه یکی از رنگ هایی است که کمتر در منازل ما ایرانی ها از آن استفاده می شود. همانطور که می دانید قرمز یک رنگ قدرتمند و تحریک کننده است که می تواند بسیاری از احساسات و حالت ها را در فضا پخش کند. البته بخاطر همین موضوع که قرمز رنگی قوی و شاخص است، اگر به مقدار زیاد استفاده شود تقریبا با هیچ رنگ دیگری در دکوراسیون خانه هماهنگ نمی شود. اما نمونه مدل هایی که در این مطلب با آنها آشنا خواهید شد تم منزل خود را با بکار بردن مقدار بسیار مناسبی از رنگ قرمز طراحی کرده اند تا همچنان فضا برای آزمون و خطا باز باشد.

مورد اول آپارتمان مدرنی است که برای یک زوج جوان طراحی شده و از تمی تمام صنعتی و صد البته خلاقانه در چیدمان بهره می برد.  اتاق نشیمن خانه پلانی باز دارد و نمایی شبیه به یک انباری بازسازی شده دارد! نمای اتاق نشیمن با قرار دادن مبل راحتی بسیار شیک و ابزار آلاتی متعلق به دوره های زمانی مختلف تزیین شده است. در طراحی این خانه از رنگ قدرتمند قرمز بدون هیچ ترسی استفاده شده تا توجهات را بیشتر به سمت دکوراسیون ویژه این خانه جذب کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر