۱۳۹۴ آبان ۱۱, دوشنبه

فیلم معیارهای یافتن آرایشگاه عروسی با عملکرد خوب

فیلم نکته های پیدا کردن آرایشگاه عروسی مناسب

معیارهای انتخاب آتلیه عروس

برای تماشای ویدئوی معیارهای انتخاب آتلیه عروس در آپارات و یوتیوب روی لینکهای زیر کلیک نمایید .

ویدئوی معیارهای انتخاب آتلیه عروس در آپارات


یادداشت هزینه های عکاسی و فیلمبرداری :

• در این روزها برخی عکاسی ها قیمت و تنوع کارهاشان را به صورت لیست هایی آماده دارند که آن ها را به عروس و دامادها می دهند تا هم در وقت صرفه جویی شود و هم عروس و دامادها قیمت ها را فراموش نکنند و یا بر اثر فراموش کردن آن ها از عکاس به طور دائم سوال های تکراری نکنند . البته هنوز بسیاری از عکاس های این لیست ناچیز و کم قیمت را آماده نکرده اند . پس شما مجبورید به خودتان زحمت یادداشت کردن آن ها را بدهید و یادتان باشد که حتما با خودتان قلم و کاغذ ببرید .



کمیت و کیفیت عکس ها :

• فراموش نکنید که تعداد کمی عکس با کیفیت بهتر از هزاران عکس بی معنی و بدون کیفیت است . هیچ ارزانی بی حکمت نیست و هیچ گرانی ای نیز دلیل مرغوب بودن نیست. پس برای انتخاب عکاس با معیارهای اساسی و درست اقدام کنید.






















معیارهای انتخاب آرایشگاه عروس

برای تماشای ویدئوی معیارهای انتخاب آرایشگاه عروس در آپارات و یوتیوب روی لینکهای زیر کلیک نمایید .

ویدئوی معیارهای انتخاب آرایشگاه عروس در آپارات


موارد قرار داد را با دقت کنترل کنید.

قرارداد آرایشگاه عروس


نرخ آرایش پایه معمولا شامل آرایش صورت، شینیون، مانیکور، پدیکور و فون بدن است.هزینه پاک‌سازی پوست، اپیلاسیون، رنگ‌مو و ابرو در برخی از آرایشگاه‌ها به‌طور جداگانه محاسبه می‌شود و در گروهی دیگر جزو پکیج کامل به حساب می آید. آرایشگران با انصاف یک آرایش اضافه برای عکس اسپرت یا مراسم پاتختی را به شما هدیه می دهند. به هر حال هنگام تنظیم قرارداد در زمینه موارد مندرج در قرارداد حساس باشید. موارد اصلی را با دقت کنترل کنید تا در روز عروسی مجبور به پرداخت هزینه اضافی نشوید. این را هم بدانید که تور و تاج عروس کرایه جداگانه ای دارند.

اگر موهای شما خیلی بلند نیست و شینیون‌های شلوغ و پرکار را دوست دارید بهتر است به فکر خرید اکستنشن‌های موی اضافی باشید. هزینه این موها هم به طور جداگانه محاسبه می‌شود.


منبع مقاله : معیارهای انتخاب آرایشگاه عروس

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر