۱۳۹۵ آذر ۲۳, سه‌شنبه

مزیت مسافرت کردن چیست


مزیت  مسافرت کردن کدام است

مسافرت کردن کمک می کند تا افراد مختلفی را ببینید


مسافرت کردن یکی از لذت های بزرگ عمر می باشد. روشی برای دیدن جهان

و شناخت جاهایی که اصال تابحال آنها را ندیده اید. در اینجا روش هایی است

که به مردم کمک می کند عالیترین بهرگیری را ازتجربیات سفرهایتان داشته باشید.

هرچند با وجود حقوق کم و برنامه کاری فشرده ای که دارید، خیلی دشوار است که کار را کنار بگذارید و برنامه بریزید که به مسافرت بروید.

 ولی بیرون رفتن، حتی برای مدتی کوتاه هم که شده، برای سلامتی شما بسیار مفید است واقعاً به نفعتان نیست که سفر رفتن را نادیده بگیرید.



استفاده از هوای آزاد
سفر باعث می شود كه از چهاردیواری منزل یا محل كار دور شوید و بیشتر ازهوای تازه و سالم لذت ببرید. اگر برای گردش به کوهستان یا برای استراحت به کنار دریا بروید،

 نسبت به روزهای عادی عمیق تر نفس بكشید تا اکسیژن بیشتری وارد بدنتان شود. همچنین می توانید از آفتاب گرفتن هم استفاده ی زیادی ببرید، اما احتیاط های لازم برای جلوگیری از آفتاب سوختگی را فراموش نکنید.


برای اتفاقات غیر منتظره آمادگی پیدا می کنید
برنامه سفر می تواند مفید باشد,

اما نمی توانید همه چیزها را با کوچکترین جزئیات برنامه ریزی کنید. تا قبل از اینکه به آنجا بروید چطور می توانید بفهمید که رستوران کوچکی پشت آن خیابان وجود دارد, یا فرد

محلی شما را به خانه اش دعوت می کند تا بیشتر با هم آشنا بشوید؟ در حقیقت بهترین بخش از سفر همین ماجراجویی هایی است که پیش می آید

.
بدست نیاوردن چیزی که می خواهید و یا بدست آوردن چیزی که نمی خواهید می تواند موهبتی در لباس مبدل برایتان بشود

وقتیکه مجبور می شوید آخرین اتوبوس باقیمانده و یا وسیله نقلیه عبوری را انتخاب کنید, هیچ چاره ای جز پذیرش آن ندارید. به این شیوه است که اکثر افراد موفق یاد می گیرند وقتی کارها باب میلشان پیش نمی رود شاد باشند.




۱۳۹۵ آذر ۲۰, شنبه

چگونه لینک سازی داخلی مناسبی بکنیم

چگونه لینک سازی داخلی مناسبی داشته باشیم

لینک سازی داخلی  در این مقاله قصدداریم به طریق نحوه های گذاشتن لینک های درونی مشغول شویم .
شما 2 روش برای لینک سازی داخلی در درون وب سایت خود دارید . ازجمله از طریق منوها یا گذاشتن لینکهایی که در همه صفحه ها تکرار می شوند .

و راه دیگر : لینک سازی از طریق درجلینک در محتویات سایتتان است.

روش اول که مشخصه . اما میریم سراغ روش دوم .

در این روش شما باید شناخت خوبی نسبت به مطالبتون و صفحات سایتتون داشته باشید .مثلا وقتی دارید یک مقاله در مورد دکوراسیون آشپزخونه می نویسید مطمئنا درون این مقاله به کابینت اشاره میشه .پس اگر مقاله ای در مورد مدل های کابینت دارید باید کلمه کابینت یا عبارت مورد نظر را به اون لینک بدید .

بهترین نوع لینک معمولا لینک های درون متن هستند .

خب حالا فرض می کنیم شما تعداد خیلی زیادی مقاله دارید . خب اینکه همه ی این مقاله ها و صفحات توی ذهنتون باشه تا موقع نوشتن مطالب جدید به عناوین مرتبطشون لینک بدید کار خیلی سختیه .

پس باید چه کار کنیم . شما می تونید با استفاده از نقشه سایت یا صفحه ای که تمام لینک های سایتتون را با عنوان نمایش میده داشته باشید . موقعی که مطلبتون را نوشتید . صفحه نقشه سایت را باز کنید و کلمات مهم توی مقاله تون را با استفاده از کلیدهای ctrl , f5 از توی نقشه سایت جستجو کنید و لینک مرتبط را پیدا کنید و توی سایت لینک کنید .

به همین راحتی لینک سازی داخلی نیاز به فکر کردن زیاد و گشتن توی مقالاتتون نداره . من خودم از این روش استفاده میکنم . من صفحه ای با نام لینک ها ساختم که تمام لینک های سایتم توش قرارداده و میتونم مقاله های مرتبط را برای سرچ کردن جستجو کنم.البته ابزارهای پیشرفته ای برای لینک سازی داخلی اومده ولی فکر کنم دستی کار کنید بهتره . چون محتوا اهمیت ویژه ای داره . امیدوارم به کارتون بیاد .

۱۳۹۵ آذر ۱۶, سه‌شنبه

لیپیدذخیره شده در شکمی خطر مریضی های قلبی عروقی را افزایش می دهد

لیپیدذخیره شده در شکمی خطر بیماری های قلبی رگ ها را افزایش می دهد


به نقل از محققان، لیپیدذخیره شده در شکمی ریسک بیماری های قلبی رگ ها را افزایش می دهد

 به گزارش مهر، پایان تحقیقات برداشت می شود بارفتن خطر بروز مریضی های قلبی عروقی

در افراد حاوی چربی شکمی در نسبت با افراد که دارای لیپید در سایر نقاط بدن شان هستند، بیشتر است.

 

در این مطالعه، محققان کیفیت و کمیت چربی شکمی ۱۱۰۶ فرد بزرگسال با میانگین سنی ۴۵ سال را بررسی کردند.

 

بعد از شش سال مطالعه، محققان دریافتند افزایش میزان چربی و کاهش تراکم چربی با تغییر در ریسک بروز بیماری قلبی-عروقی مرتبط است. یافته ها همچنین نشان داد میزان چربی اضافی با شروع بروز فشار خون بالا، تری گلیسیرید بالا و سندروم متابولیک همراه است.

 

کارولین فاکس، سرپرست تیم تحقیق، در این باره می گوید: «نکته جالب توجه در نتایج این تحقیق این است که افزایش در میزان چربی شکمی و کاهش تراکم چربی با فاکتورهای وخیم تر ریسک بیماری قلبی مرتبط است.»

 

کارشناسان سلامت معتقدند شناسایی محل و نوع چربی بدن اطلاعات بهتری را در مقایسه با شاخص توده بدنی ارائه می کند.

 

۱۳۹۵ آذر ۱۱, پنجشنبه

توصیه هایی که باید در مورد تور شهر مذهبی مشهد بدانید

آنچه که باید در باره ی سفربه شهر مذهبی مشهد بدانید

آنچه که می بایست در باره ی تور مشهد دانست

شهر مقدس مشهد کلان شهری در ناحیه شمال شرقی کشورایران و مرکز استان خراسان رضوی است که در دوره افشاریان میانه  دولتایران می بوده. این شهر دومین منطقه پهناور  کشورایران بعد ازاستان تهران و همچنین دومین منطقه دنیا در جاذبه توریست مذهبی به شمار می رود به همین دلیل سفر مشهد یکی از پر طرفدارترین سفرهای  دولتایران می باشد.


سفر فوق العاده مشهد مقدس:

 
شهر مشهد با دارا بودن سالیانه بیش از 40 میلیون گردشگر داخل و خارج کشور اولین و بزرگترین مقصد گردشگری ایران محسوب می شود.

 

در تور مشهد مسافران عزیز می‌توانند علاوه بر حرم امام رضا به مکان‌های دیدنی دیگر هم رفته و از آن‌ها لذت ببرند. بسیاری از گردشگران مشهد فقط از چند جای محدود دیدن می کنند این در حالی است که مشهد یکی از شهرهای پرجاذبه در ایران است.

 

از مهم ترین مراکز دیدنی مشهد می توان به آرامگاه علی بن موسی الرضا، مسجد گوهرشاد، مسجد هفتادو دوتن، مصلی طرق، موزه های آستان قدس رضوی، آرامگاه نادر شاه، آرامگاه فردوسی، پارک کوهسنگی، شاندیز، طرقبه، پارک های آبی و ... نام برد. به همین دلیل آژانس های مسافرتی بسیار زیادی مجری و برگزار کننده تور مشهد به صورت روزانه می باشند.


تور مشهد در چهار فصل به صورت زمینی و هوایی برگزار می گردد. با این شرایط مسافران تور مشهد میتوانند با توجه به خواسته و شرایط در هر زمانی که می توانند با انتخاب یکی از تورهای مشهد سفری آرام و راحت داشته باشند.


جداول ذیل شامل جدیدترین و متنوع ترین تورهای مسافرتی مشهد مقدس می باشد که افراد میتوانند تور مشهد دلخواه خود را انتخاب نمایند.

 

تورهای خاص و ویژه مشهد:
تور مشهد,تور مشهد هوایی ارزان,تور مشهد زمینی  تور مشهد با قطار,تور مشهد,تور مشهد لحظه اخری  تور مشهد هوایی ارزان,تور مشهد,تور مشهد زمینی  قیمت تور مشهد,تور مشهد مقدس,تور مشهد با هواپیما  قیمت تور مشهد,تور مشهد ارزان قیمت,تور مشهد لحظه اخری

نوع تور مشهد
 


توضيحات مربوط به تور مشهد:

تور چارتری مشهد:

اصولا ”پروازهایی چارتر هستند که توسط یک ارگان، سازمان، شرکت و . . . به اجاره در بیایند و کادر آن ارگان را از مکانی به مکان دیگر به صورت پرواز چه یک طرفه و چه رفت و برگشت با قرار دادی مدت دار با یک ایرلاین انجام دهند.

 

تور لحظه آخری مشهد:

تور لحظه آخری به توری گفته میشود که در حداقل فاصله زمانی تا تاریخ شروع تور قرار گرفته است (که این مدت زمانی معمولا بین 1 تا 2 روز مانده به اتمام تاریخ ثبت نام تور و اجرای آن تور است) و به دلیل عدم تکمیل ظرفیت سهمیه رزرو شده توسط آژانس ها، تور ها با قیمتی بین 10% تا 50% پایین تر از قیمت واقعی خود به فروش می رسند.

تور با امکانات ویژه مشهد:
تور با امکانات ویژه به توری اطلاق میگردد که در آن آژانس برگزارکننده تور علاوه بر خدمات اصلی اقدام به ارائه خدماتی ویژه در طی سفر به مسافران می نماید. امکاناتی از قبیل هتل ویژه،ترانسفر ویژه و...

* برای مشاهده قیمت های تور مشهد میتوانید بر روی گزینه جزئیات بیشتر کلیک کنید.

۱۳۹۵ آذر ۵, جمعه

ترس از سن بالا عمررا کم می کند

نگرانی از سن بالا عمررا کم خواهدکرد


باتوجه به گفته موسسه بهداشت دنیانگرانی از سن بالا عمررا کوتاه خواهدکرد

 به گزارش مهر، باتوجه به داده های بدست آمده از بیشتراز ۸۳ هزار فرد با عمر هیجدهسال بیشتر و در ۵7 کشور دنیا، این سبک دید به پایان زندگی در مابین افراد مسن کشورهای ثروتمندتر بیشتر است.

 

محققان هشدار می دهند دیدگاه منفی و تبعیض آمیز نسبت به افراد مسن می تواند پیامدهای بدی را برای افراد جوان تر به همراه داشته باشد.

 

افراد جوانی که دیدگاه منفی ای نسبت به پیری خود دارند عمرشان کوتاه می شود.

 

اخیرا نیز سازمان بهداشت جهانی اعلام کرده بود، افرادی که نگرش منفی نسبت به پیری خودشان دارند زودتر دچار ناتوانی شده و به طور میانگین ۷.۵ سال کمتر از افراد دارای نگرش مثبت عمر می کنند.

 

در حال حاضر جمعیت بالای ۶۰ سال جهان، ۶۰۰ میلیون نفر برآورد شده است، رقمی که طبق پیش بینی سازمان بهداشت جهانی تا سال ۲۰۲۵ دو برابر خواهد شد و تا سال ۲۰۵۰ به دو میلیارد نفر خواهد رسید.

 

تعریف فرد سالمند در هر کشور متفاوت بوده و براساس سن امید به زندگی در آن کشور تعیین می شود. به عنوان مثال سن امید به زندگی در کشور بریتانیا ۸۱ سال است، و در این کشور افراد بالای ۴۱ سال جزء افراد میانسال و مسن تعریف می شوند.

۱۳۹۵ آذر ۱, دوشنبه

نکته های انتخاب باکلاس ترین پینک کابینت آشپزخانه

روش های انتخاب زیباترین پینک کابینت آشپزخانه


نکته های انتخاب باکلاس ترین رنگ کابینت آشپزخانه: برگزیدن پینک برای دکوراسیون آشپزخانه

و ویژه کابینت ها در طراحی آشپزخانه تاکید زیادی دارامی باشد و تکنیک انتخاب زیباترین

پینک کابینت آشپزخانه به شما در این زمینه کمک میکند. رنگها قادرند شکل آشپزخانه راتغيير دهند و

 حس آن را دگرگون کنند،این نکته جالب هست دلگير ترين و یک شکل ترين آشپزخانه را هم متحول دهند. البته توجه به وسعت

فضاي آشپزخانه براي  انتخاب صحیح رنگها بسيار بااهمیت مي باشد. چنانچه آشپزخانه کوچک و تاريک است نياز به رنگهاي گرم و روشن دارد تا با کمک آن فضا را روشن کند.

همچنين يک فضاي بزرگ و بي روح نيازمند رنگهايي تند و جذاب است. اگرچه تک رنگ هميشه شيک  است. کمي جسارت نياز  است تا بتوان از رنگ هاي شاد و زنده استفاده کرد.

 استفاده از  رنگ کابینت  که با چيدمان کلي آشپزخانه هماهنگ باشد. بايد به اين نکته توجه داشت  که رنگها با نور تغيير مي کنند. روشنايي طبيعي روز شدت رنگ را افزايش  مي دهد ولي نورپردازي هوشمندانه مي تواند درجه رنگ و حس القايي آن را تغيير دهد.


يک رنگ خنثي ديگر که به خوبي مي تواند در فضاي داخلي شما خوش بشيند رنگ طوسي است، اما اين رنگ حتما بايد به صورت ترکيبي در فضاي آشپزخانه قرار بگيرد. از جمله رنگ هاي

خوش ترکيب با طيف رنگي طوسي مي تواند نارنجي، زرد و بنفش کم رنگ باشد که با توجه به ساير وسايل و لوازم مي توانيد بهترين آن را براي فضاي داخلي خود استفاده نماييد.

 رنگ نارنجي به دليل خاصيت انرژي بخشي که دارد براي فضاي عملکردي همچون آشپزخانه مناسب ترين گزينه است. اما توجه داشته باشيد که اين رنگ نيز همانند قرمز فضاي شما را شلوغ مي کند پس سعي کنيد فضاي آشپزخانه ي شما حالت نمايشگاهي خود را حفظ نمايد.

طيف رنگي آبي و يا آبي خاص براي کابينت هايي به سبک کلاسيک مي تواند رنگ زيبايي باشد. اما توجه داشته باشيد که آبي که تناژ رنگي طوسي را در ترکيب خود دارد

براي فضاي عملکردي آشپزخانه نسبت به ساير آبي ها مناسب تر است، رنگ هاي آبي کم رنگ و طيف هاي فانتزي تر آن مناسب براي اتاق خواب است، اما هيچ قانوني شما را در استفاده از آن ها منع نمي کند.

اين رنگ از آن دسته رنگ هايي است که کمتر کسي به سراغشان مي رود، اما اگر زرد خوش رنگي را براي فضاي آشپزخانه ي خود استفاده نماييد قطعا توجه همگان را به خود جلب خواهد کرد.

 رنگ زرد هم در فضاي آشپزخانه هاي کم نور مي تواند به خوبي روشنايي ايجاد کند اما نسبت به رنگ سفيد گرماي بيشتري به فضاي آشپزخانه ي شما مي بخشد به خصوص اگر با رنگ هايي مثل قهوه اي در فضا ترکيب شوند گرماي بيشتري را به فضاي شما مي بخشند.  

۱۳۹۵ آبان ۲۴, دوشنبه

مثل آب نوشیدن سفر کنیم!


مثل آب خوردن سفر کنیم!


من و همسرم زمان بسیاری بود قصد یک مسافرت چند هفته ای تفریحی به امارات رو داریم؛ شاید افراد هم این تجربه رو داشتید که در طول روز، تعدادی پی ام از آژانس‌های مسافرتی می گیرید. اول با تعدای از شماره‌های دریافتی تماس گرفتیم، ولی خیلی راضی نشدیم، از سوی دیگر هم چون یک دفعه تصمیم گرفته بودیم، گزینه‌های زیادی برای انتخاب نداشتیم، ترجیح هر دوی ما این بود که بتونیم با توجه به کوتاه مدت بودن سفر، ساعت پرواز و محل اقامت مان در استانبول رو جوری انتخاب کنیم که بتونیم حداکثر استفاده از زمان را ببریم.


کم کم داشتیم از خیر سفر می‌گذشتیم که یکی از دوستانمان پرسید: «حالا که شما انقدر دوست دارید برنامه‌ سفر را خودتان بچینید چرا به صورت آنلاین بلیط نمی‌خرید؟!» اما مساله ما فقط بلیط نبود، ما باید هتل هم رزرو می‌کردیم، اینطوری شد که دوستمان به ما سفرستان را معرفی کرد، دوست ما تجربه‌ خرید بلیط هواپیما رو داشت و به ما گفت تا حالا هتل رزرو نکرده، اما انقدر از خرید بلیطش راضی بود که بخواهد به ما اینجا را پیشنهاد کند.


ابتدا با کمی تردید به سراغ این کار رفتم، شاید همان حس تردید و دودلی که خیلی از ما زمان خرید اینترنتی با آن مواجه می شویم، چراکه مبلغ کمی هم نبود و من به این فکر می‌کردم که اگه مشکلی زمان خرید پیش بیاید چکار باید انجام دهم! برهمین اساس پیش از خرید آنلاین با پشتیبانی تماس گرفتم، خانم خوش‌برخوردی که آنسوی خط بود حس خیلی خوبی به من داد و با حوصله به همه سوال‌هایم جواب داد و من متوجه شدم می توانم چه خدماتی رو به صورت آنلاین رزرو کنم. زمانیکه تلفن را قطع کردم، کاملا از تصمیم برای خرید از سفرستان مطمئن شدم.


سایت سفرستان طراحی راحت و خوبی داشت، اول به بخش هتل رفتم و با انتخاب هتل به مرحله‌ بعد راهنمایی شدم، چند گزینه برای هتل داشتم، سایت این امکان رو به من می‌داد که اطلاعات و عکس‌های هتل رو بررسی کنیم و بالاخره توانستیم همان چیزی را که می‌خواستم انتخاب کرده، خیلی راحت و سریع اطلاعات رو تایید و در پایان به صفحه‌ پرداخت رسیدم. البته باید بگم که از همان ابتدا عضو سایت شده‌ بودم.


همین مراحل رو برای خرید بلیط هم انجام دادیم؛ برای اطمینان با دفتر سفرستان یک بار دیگه تماس گرفتیم تا در مورد رزرو اتاقمان مطمئن شویم. وقتی به استانبول رسیدیم و کلید اتاق را تحویل گرفتیم، به حدی رزرو هتل، خرید بلیط و سفر به ما چسبید که تصمیم گرفتیم همین لحظه تجربه‌ خریدمان را به اشتراک بگذاریم. فکر کنم برای کسانی مثل ما که می خواهند برنامه‌ سفر را خودشان هماهنگ کنند، بهترین انتخاب است.

 

۱۳۹۵ آبان ۱۹, چهارشنبه

دکوراسیونی به پینک سفید برای تابستان

دکوراسیونی به کالر سفید برای فصل گرم


برای رسیدن به دکوراسیونی سفید و فضایی پر از آرامش بیشتر است کلیه دیوارهای گوشاگوش از منزل که به اسم محل نشیمن در نظر گرفته شده است را کاملا یخچالی کرده و یک باکس تزئینی را در کناری از این خانه قراردهید.

زمانی که در طراحی دکوراسیون داخلی خانه از پینک سفید استفاده می کنیم،  در آخر منزلی بسیار زیبا را رقم خواهیم زد که ما در اینجا شما را برای داشتن چنین طراحی زیبایی راهنمایی کرده ایم.


عناصر ساختاری ساختمان
بهره گیری از دکوراسیون سفید رنگ برای این مدل خانه از درب ورودی خانه شروع می شود و این کار  تا تمامی اتاق ها ادامه پیدا می کند. در ابتدا باید ازعناصر ساختاری سفید رنگ در ساختمان، برای تیرها و ستون ها و ... استفاده کرده و در نهایت برای تزئین تمامی اتاق ها و وسایل آنها از رنگ سفید بهره برد.

دکوراسیونی به رنگ سفید, دکوراسیون تابستانی


جلوی درب ورودی
دیوار جلوی درب ورودی را در نظر بگیرید و یک قفسه ای به شکل کلبه را مقابل آن قرار دهید و آن را به رنگ بسیار خاص آبی مایل به خاکستری درآورده و وسایل تزئینی خاص مانند انواع کلاه های سوئدی داخل آن قرار دهید ( این رنگ با دکوراسیون سفید بسیار هماهنگ بوده و جلوه خاصی دارد) .

دکوراسیونی به رنگ سفید, دکوراسیون تابستانی

 

راه پله ها
بین طبقه بالا و پایین خانه ، و دقیقا در کنار راه پله های آن یک میز قرار داده و روی آن را با وسایل بسیار کوچک تزئینی پر کرده و دقت کنید که از رنگ سفید برای این وسایل استفاده شودد و در نهایت هرچه تمام زیبایی رابه این فضا انتقال دهید.

دکوراسیونی به رنگ سفید, دکوراسیون تابستانی


سفید و روشن
در اتاق پذیرایی از چند دست مبلمان سفید رنگ که به مدل های مختلفی می باشند استفاده کرده و آنها را به سبکی زیبا در گوشه های این اتاق قرار دهید و در نهایت فضایی با تاثیر و بهره گیری بیشتر از رنگ سفید ایجاد کنید.ایجاد فضایی روشن در این اتاق ها بسیار مهم می باشد که با بهره گیری از رنگ سفید صد در صد محقق خواهد شد.

 



۱۳۹۵ آبان ۱۶, یکشنبه

کمپانی ایرپلین تیکت ساپورت کنسلی پروازرا به راه انداخت

 شرکت ایرپلین تیکت بیمه کنسلی پروازرا به راه انداخت

ارائه بیمه کنسلی پرواز در وب سایت ایرپلین تیکت خبر خوبی برای کلیه مسافرین می باشد تا از این به بعد با خیال راحتنسبت به خریداری اینترنتی تیکت هواپیما در این وب سایت عمل کنند و دلواپس تحولهای یکباره ای برنامه مسافرت خود نباشند.


ایرپلین تیکت اولین وب سایتی است که رزرواسیون آنلاین بلیط هواپیما را در ایران شروع کرد! دوم خردادماه همزمان با نیمه شعبان، سومین سالگرد این وب سایت جشن گرفته شد. همانطوریکه از نام AirplaneTicket.ir پیدا است، این وب سایت به صورت تخصصی در زمینه خرید بلیط هواپیما خدمات دهی می کند.

در جشن امسال خدمات جدید این مجموعه رسما معرفی شد:
1- بیمه کنسلی پروازهای داخلی: اگر شرکت هواپیمایی پرواز را کنسل کند، ایرپلین تیکت بدون دریافت هزینه ای بلیط جایگزین انتخابی را حتی تا 20 هزار تومان بیشتر از قیمت بلیط هواپیما اول برای مسافرین تهیه می کند. در حال حاضر این بیمه به صورت رایگان همراه بلیط های خریداری شده از ایرپلین تیکت ارائه می شود.


2- رزرواسیون پروازهای خارجی: با شبکه جامعی که این وب سایت از شرکت های هواپیمایی خارجی برای شما تدارک دیده است، می توانید بلیط هواپیما خارجی را با ارزانترین قیمت در تمام مسیرهای بین المللی تهیه کنید. پرداخت هزینه ریالی است و در صورت نیاز کارشناسان ایرپلین تیکت شما را راهنمایی می کنند.


3- اپلیکیشن موبایل اندروید: این اپلیکیشن را که کاملترین برنامه خرید بلیط هواپیما است، می توانید از کافه بازار دانلود کنید تا پس از جستجوی پروازهای داخلی یا خارجی دلخواهتان، بلیط مورد نظرتان را در هر مکان و زمان روی موبایل خریداری کنید.
 

خرید بلیط هواپیما,رزرواسیون آنلاین,بیمه کنسلی پرواز

 
مزایای وب سایت ایرپلین تیکت
اگر شما هم از آن افرادی هستید که ترجیح می دهید بلیط هواپیما را غیر حضوری خریداری کنید این وب سایت را به شما پیشنهاد می کنیم. به همین دلیل به برخی موارد قابل توجه ایرپلین تیکت اشاره کرده ایم:
- به صورت تخصصی در زمینه بلیط هواپیما فعالیت می کند
- کار با این وب سایت بسیار ساده و آسان است
- بخش خدمات مشتریان آن شبانه روزی به روش های مختلفی پاسخگو است
- تمام پروازهای سیستمی و چارتری مسیرهای داخلی و خارجی را دارد
- اطلاعات کامل پرواز مانند مدل هواپیما و پذیرایی پرواز را بیان می کند
- گارانتی ارزانترین قیمت، گارانتی اعتبار چارترکننده و بیمه کنسلی پرواز دارد
- نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره دارد
- با استفاده از گواهی معتبر SSL، امنیت اطلاعات شما را تامین می کند
- بلیط های خریداری شده در پنل کاربری امکان کنسلی آنلاین دارد










 
قرعه کشی جشن ایرپلین تیکت
به مناسبت جشن سومین سالگرد، با قرعه کشی از بین کاربران و مسافران برندگان مشخص شدند. جوایز این قرعه کشی شامل 3 بلیط رفت و برگشت داخلی دلخواه و 3 بلیط یکطرفه داخلی دلخواه برای کاربران و 10 اعتبار یکصد هزار تومانی خرید بلیط هواپیما برای مسافران بود (لیست برندگان را در صفحه سومین سالگرد ایرپلین تیکت می توانید مشاهده کنید). همچنین از 3 آژانس مسافرتی که بیشترین همکاری را داشتند تقدیر گردید و لوح سپاسی همراه با جایزه اهدا شد

۱۳۹۵ آبان ۱۳, پنجشنبه

طراحی سایت ارزان رااز چه سایتی جویاشویم



طراحی سایت ارزان رااز چه سایتی بخواهیم
طراحی سایت به صرفه و طراحی سایت ارزان حرفه ای

اگر قصد دارید سایتی طراحی کنید وبه دنبال کمپانی هستید که این کار را به طورباکیفیت عالیانجام دهد ان کمپانی باید حاوی 5 خصوصیت مهم باشد
1 : طراحی وب سایت واقعا یک امر تخصصی است و وب سایت ویترین مجازی شماست .اگر ویترین بدی داشته باشید اعتبارتان از دست خواهد رفت .
2 : ما نمونه کارهای بسیاری داریم و این یعنی خیلی ها به ما اعتماد کردن پس انتخاب ما برای شما راحت تر است .

3 : ما ابزارهای لازم برای کاهش هزینه های طراحی سایت را فراهم کرده ایم تا در حالی که کیفیت سایت شما کاسته نشود از هزینه های شما کاسته شود و وب سایتی با کیفیت بالا و قیمتی مناسب تحویل بگیرید.

4 : شرکت ما بر خلافبرخی رقبا توسط شرکت به صورت قانونی اداره می گردد و توسط اشخاص اداره نمی شود. شرت ایفانت به شماره ثبت 11072 سفارشی مطمئن را برای شما فراهم می کند.


5 : ایفانت با توجه به اینکه طراحی سایت ارزان را برای شما فراهم می کند اما بسته ی آماده ای تحویل نمی دهد و وب سایتها بر اساس خواسته های شما طراحی و آماده میشوند.











۱۳۹۵ آبان ۱۰, دوشنبه

ورزش در بهبود دبرسی بطورحتم موثر است


ورزش در بهبود افسردگي بطورحتم موثر است

ورزش کردن براي مقابله با بيماريهاي جسمي يک روش بسيار موثر و سودمند می باشد

 
مهم نيست که اشخاص دبرس به چه ميزان تمرین بدنی   ميکنند بلکه چیزی که اهمیت دارد این موضوع است که به شکل مرتب هرروز وقتي را براي اين امر اختصاص دهند.

 

بررسی‌ها نشان داده است افرادی که ژن خاصی دارند بیشتر از همه به ورزش واکنش نشان می‌دهند و ورزش می‌تواند جزئی از برنامه درمان آنها باشد. ورزش حتی در حد پیاده روی می‌تواند به درمان افسردگی در این افراد کمک کند.

مدیر این تحقیقات می‌گوید: ما می‌خواستیم دریابیم که چه کسی بیشتر از همه می‌تواند از فعالیت فیزیکی بهره ببرد. ما می‌خواهیم که ورزش نیز همانند مصرف دارو به یک روش درمانی تبدیل شود. نشان دادن تاثیر درمانی ورزش می‌تواند به بیماران انگیزه بیشتری برای ورزش کردن بدهد.

در مطالعات انجام شده 396 فرد مورد بررسی قرار گرفتند. بررسی‌ها نشان داد افرادی که ژن خاصی دارند بیشتر از ورزش سود می‌برند.

در این مطالعات فاکتورهایی همچون ناراحتی، ترس، کم شدن اشتها، مشکل در تمرکز، ناتوانی در لذت بردن و مشکلات اجتماعی بررسی شدند.

محققان دریافتند که با انجام ورزش افرادی که ژن خاصی دارند در مقابله با فاکتورهایی همچون نداشتن اشتها و مشکل در تمرکز پیشرفت‌های بهتری خواهند داشت.

 

مهم نيست که افراد افسرده به چه ميزان ورزش ميکنند بلکه مهم اينست که به طور مرتب روزانه وقتي را براي اين امر اختصاص دهند. اين حقيقت براي عموم مردم روشن است که ورزش کردن براي مقابله با بيماريهاي جسمي يک روش بسيار مناسب و سودمند است. اما تحقيقات جديد نشان مي دهد که تمرينات بدني باعث افزايش توانائي هاي مغز نيز شده و به انسان در معالجه بيماريهاي رواني مانند افسردگي و اضطراب نيز ياري ميرساند .البته به بيماراني که از افسردگي شديد رنج ميبرند توصيه نميشود که استفاده از داروهاي خود را متوقف کرده و تنها ورزش کنند اما تاثير ورزش بر آنها بسيار زياد خواهد بود و اگر اين بيماران هر روز تمرينات بدني انجام دهند شانس بهبودي براي آنان قابل ملاحظه است. در مقاله اي که در وب سايت انجمن روانشناسي آمريکا درج آمده اشاره شده است که تمرينات بدني مداوم و روزمره تاثير بسياري در معالجه افسردگي افراد دارد.

 

در حقيقت به پزشکان روانشناس توصيه شده که ورزش را در برنامه معالجات بيماران خود گنجانده و براي آن ارزش ويژه اي قائل شوند.در يکي از جالب ترين تحقيقات کلينيکي مشخص شده است که ورزش نه تنها در معالجه افسردگي بسيار موثر است بلکه نقش بسزائي در جلوگيري از بازگشت اين بيماري دارد و با توقف انجام حرکات ورزشي خطر بروز علائم اضطراب و افسردگي افزايش چشمگيري خواهد داشت.به گفته يکي از روانشناسان مرکز روانشناسي آمريکا مهم نيست که افراد افسرده به چه ميزان ورزش ميکنند بلکه مهم اينست که به طور مرتب روزانه وقتي را براي اين امر اختصاص دهند.

 

درمان با ورزش کردن

ورزش حتی در حد پیاده روی می‌تواند به درمان افسردگی افراد کمک کند

 

ورزش چگونه در معالجه افسردگي و اضطراب موثر است؟
به عقيده محققين ورزش باعث شادي و نشاط و بالا بردن اعتماد به نفس ميگردد زيرا افراد افسرده يا اعتماد به نفس ندارند و يا ميزان آن در آنان بسيار پايين است. ورزش احساس رضايت باطني شخص را بالا برده و فرد حس ميکند که به موفقيت هايي دست يافته است.

نکته با اهميتي که بايد در نظر گرفت اينست که به دليل اينکه افراد افسرده بايد انرژي کافي براي مقابله با علائم افسردگي داشته باشند بنابراين در انجام فعاليت هاي ورزشي نبايد زياده روي کرده و حد اعتدال را رعايت کنند. براي موفقيت در اين زمينه بيماران بايد قدمهاي آهسته بردارند و براي گرفتن نتيجه بهتر بايد با يک متخصص ورزشي مشورت کنند. زيرا ورزش در صورتي براي سلامت روان موثر است که به طريق صحيح بکار برده شود .

فوائد ورزش در بهبود افسردگي به طور فهرست وار ارائه ميشود :
احساس کاهش قابل ملاحظه غم و اندوه
افزايش اعتماد به نفس
ايجاد احساس موفقيت
افزايش خلاقيت هاي فردي



اگر در نظر بگيريم که 20 درصد از مردم دنيا داراي درجات مختلفي از افسردگي باشند و از اين بيماري رنج ميبرند و 50 در صد از مردم اساسا ورزش نمي کنند بنابراين اغلب افراد افسرده يکي از موثرترين روشهاي مقابله با افسردگي را از دست ميدهند.

۱۳۹۵ آبان ۴, سه‌شنبه

سایه چشم با ماده های پودری بهتر است یا سایه چشم به صورت مایع؟

سایه چشم با مواد پودری عالی تر است یا سایه آن به صورت مایع؟

برای یک آرایش چشم حرفه ای و زیبا از سایه پودری استفاده کنیم یا مایع ؟
در زمان خرید تیره کننده چشم اکثراوقات برایتان این مسءله پیش می آید که چه نوع سایه انتخاب کنیم :


دراینبخش به شما نوع متدوال آن را که در بین آرایشگران حرفه ای از محبوبیت بیشتری برخوردار است معرفی می کنیم:
سایه چشم های مایع به دلیل اینکه رنگ های روشن تری دارند و به زیبایی با دیگر رنگ ها ترکیب می شوند در بین آرایشگران حرفه ای از محبوبیت بیشتری برخوردارند. شما می توانید از آنها به تنهایی و یا به عنوان زمینه برای سایه های دیگر استفاده کنید. اگر مایلید که تفاوت این دو نوع سایه چشم را بدانید در اینجا چند نکته را ذکر می کنیم تا تصمیم نهایی تان را برای انتخاب بگیرید:

سایه چشم مایع
سایه چشم های  مایع به مقدارکمی دارای  پایه درخشان تری هستند و می توان از آنها به تنهایی, بدون ماده پایه دیگری استفاده کرد. این سایه ها مدت زمان طولانی تری ماندگاری دارند وگاهی تمام طول روز دوام می آورند. برای استفاده از آنها از برس مخصوص و یا انگشت می توان استفاده کرد. اگرپلک چشم شما خشک است, سایه های مایع که کرم مانند هستند,بهترین گزینه اند.

سایه چشم پودری
سایه های پودری نسبت به سایه های مایع دارای تنوع رنگ  بیشتری هستند. معمولا قبل از استفاده از آنها نیاز به زیر سازی(استفاده از ماده پایه) برای دوام بیشترهستند .درمقایسه با سایه های مایع به هنگام ترکیب آنها, رنگ های بیشتری از آنها میتوان  به دست آورد. کار با سایه های پودری برای طراحی روی پلک به مراتب آسان تر از نوع مایع آن است و دقت و ظرافت کار نیز بیشتر است.
آرایشگران حرفه ای استفاده از هر دو را درحین کار به صورت متناوب ترجیح می دهند.

۱۳۹۵ آبان ۱, شنبه

پاکت نامه در طراحی ست اداری خود به چه شکل تعریف می شود ودر پاکت نامه چه نکته هایی می بایست درنظرگرفته شود

 پاکت نامه در طراحی ست اداری خود به چه شکل تعریف می شود ودر آن چه نکاتی می بایست مورد توجه قرارگیرد

در ابتدا به تعریف پاکت نامه در طراحی ست اداری مشغول می شویم

بزرگی پاکت نامه در طراحی ست اداری معمولاً مناسب با بزرگی سربرگ (A4) تعیین می شود. بهتر است سفارش طراحی ست اداری

یا سفارش ساخت ست اداری ابعاد پاکت مورد نظر در حالت بسته شده، یک سوم ابعاد سربرگ به اضافه ی شش میلیمتر (پهنا و بلندا) باشد.

پاکت نامه در طراحی ست اداری نیز دارای نشانه و عنوان است و درج نشانی بر روی آن الزامی است. محل قرارگیری نشانه و عنوان معمولاً در نیمه ی سمت چپ و بالاست در سفارش ساخت ست اداری. نشانی نیز قاعدتاً در پایین سمت چپ قید می شود. چیدمان عناصر موجود در پاکت نامه بیشتر در حالت افقی انجام می گیرد.

۱۳۹۵ مهر ۲۸, چهارشنبه

دارو هایی که کمک به بهبود انزال زودرس می کنند

مواد هایی که کمک به بهبود انزال زودرس می نمایند
 
قرص پاروکستین :ماده پاروکستین یک دارو قدرتمند است که می شود از این برای درمان زود انزالی استفاده کرد شانس بهبود بدست امده از این دارو های تا سه هفته پس از شروع مصرف خود را اثر نکند درمان زودانزالی اگر این دارو تا 6 هفته اثر خود بر زود انزالی را نشان نداشته باشدو یا عوارض جانبی آن مشکل ساز شود باید با قرص دیگر جایگزین شود.
داروی دیگر سرترالین است که این


داروی سرترالین باز یکی از انواع قوی قرص ها است که می‌توان  برای درمان زود انزالی از آن استفاده کرد. ممکن است نتیجه گیری از این دارو به مدت سه هفته پس از شروع استفاده خود را نشان ندهد.

اگر این دارو به مدت 6 هفته در درمان زود انزالی اثر نکرد و یا این که عوارض  جانبی این دارو باعث بروز مشکلاتی شد باید با دارویی دیگر جایگزین این دارو بشود.


داروی دیگری که در این زمینه به افراد زود انزال کمک می کند داروی سیتالوپرام است که شبیه

داروی دیگری که در این زمینه به افراد زود انزال کمک می کند دارویقرص سرترالین است قرص  سیتالوپرام باز جزو داروهای فوق العاده در این زمینه است که  از آن برای درمان زود انزالی استفاده می گردد.

ممکن است درمان  حاصل از این دارو ها به مدت سه هفته پس از شروع مصرف خود را نشان نمی‌دهد.این مقاله توسط منتوشاپ ترجمه شده است اگر این قرص تاخیری تا شش هفته تاثیر خود بر زود انزالی را نشان نداد و یا تاثیرات جانبی آن مشکل ساز شد، باید با دارویی دیگر جایگزین شود.

این مقاله توسط منتوشاپ ترجمه شده است  فلوکستین در درمان زودانزالی عملکردی مشابه با قرص‌های تاخیری پاروکستین، سرترالین و سیتالوپرام دارد.

این مقاله توسط منتوشاپ ترجمه شده استروش های دیر ارضا شدن در رابطه جنسی

   داروی دیگری که در این زمینه به افراد زود انزال کمک می کند داروی داروهای ضد افسردگی سه حلقه‌ای
داروهایی که علائم مشابهی همچون داروهایIدارند،

از قبیل بعضی از انواع خاص داروهای ضد افسردگی سه حلقه ایا می‌توان به عنوان داروی درمان زود انزالی استفاده نمود.این مقاله توسط منتوشاپ ترجمه شده است داروهای ضد افسردگی سه حلقه‌ای که بیشتر از بقیه در زمینه درمان زود انزالی بر روی آن تحقیق شده است

کلومیپرامین بوده که شاید بیشتر از خیلی از داروهای  برای این منظور مفید باشد.
این مقاله توسط منتوشاپ ترجمه شده است

    مهارکننده فسفودی استراز نوع 5

در بعضی از تحقیقات سیلندافیل و سایر مهارکننده هایفسفودی استراز نوع پنج همچون تادالافیل به همراه داروهای تاثیرات بهتری نسبت به استفاده مطلق از مهارکننده انتخابی بازجذب سروتونین داشته‌اند.

لازم بذکر است، استفاده از دو دارو عوارض جانبی بیشتری نسبت به مصرف فقط یک دارو می تواند به همراه داشته باشد.این مقاله توسط منتوشاپ ترجمه شده است
این مقاله توسط منتوشاپ ترجمه شده است

 


درمان زودانزالی با استفاده از داروهای موضعی:

    داروهای بی‌حس کننده موضعی

کرم‌ها و داروهای بی‌حس کننده موضعی قادر به کاهش حساسیت و تحریک‌پذیری آلت بوده و باعث تاخیر در انزال می‌شوند. این مقاله توسط منتوشاپ ترجمه شده استاین کرم‌ها از کم خطرترین داروهایی هستند که برای درمان زود ارضایی مصرف می‌شوند.

۱۳۹۵ مهر ۲۶, دوشنبه

در زمان آرایش به سلامت چشماتون نیز اندکی هم باندیشید !


در هنگام آرایش به سلامت چشم هایتان نیز قدری هم تامل کنید!

اکثر از خانم ها برای درشت تر در معرض نمایش قرار دادن چشم های خودشان همیشه از انواع خط چشم های مایع استفاده می کنند.اکثر زنان هم علاقه مندند برای پرتر  در معرض نمایش قرار دادن ابروهای خود از انواع پرکننده های ابرو مانند مداد، سایه یا حتی ماژیک های ابرو کمک بگیرند. بد نیست این گروه از خانم ها بدانند استفاده روزانه و مکرر از لوازم آرایش مخصوص چشم و ابرو می تواند در طولانی مدت باعث ریزش مژه ها و ابروها شود.

این محصولات باعث ایجاد آلرژی های مختلف پوستی هم می شوند، آن هم به حدی که برخی متخصصان پوست معتقدند شایع ترین علت آلرژی یا اگزمای اطراف چشم، استفاده از لوازم آرایش چشمی، به خصوص خط چشم است. ممکن است شما سال ها از یک خط چشم خاص استفاده کنید و مشکلی هم برایتان ایجاد نشود اما پوست اطراف چشمتان بعد از چند سال به آن واکنش نشان دهد و شما را به آلرژی های پوستی مبتلا کند.

این نوع آلرژی که در اثر استفاده از خط چشم ایجاد می شود، می تواند علایمی مانند قرمزی، خارش، التهاب و پوسته پوسته شدن پوست لبه های پلک و اطراف چشم ها را به دنبال داشته باشد. اگر با استفاده از یک محصول آرایشی جدید دچار قرمزی، خارش و التهاب لبه پلک ها شدید، بلافاصله اقدام به حذف ماده آلرژن، یعنی پرهیز از استفاده مجدد از خط چشم یا ریمل کنید.

لوازم آرایش,آرایش چشم,محصولات آرایشی چشمی آلوده

ريمل‌ هايي که پايه اصلي آنها روغن است، در برابر عرق کردن، ريزش اشک و آب مقاوم هستند و متأسفانه به مدت طولاني روي مژه مي‌ماند و از آنجا که به سختي پاک مي‌شود، موجب ريزش مژه‌ها و چسبندگي آنها مي‌شود.

«چشم از حساس‌ترين اعضاي بدن است و نياز به مراقبت خاص دارد»، حساسيت‌ چشم به حدي است که بر اثر عوامل محيطي مانند اشعه مضر آفتاب، کم‌خوابي، تغذيه نامناسب، عوامل استرس‌زا و لوازم آرايش بسرعت آزرده شده و دچار پيري زودرس مي‌شود، از اين رو براي داشتن چشم‌هايي سالم و زيبا، آگاهي از برخي نکات در انتخاب لوازم آرايشي مناسب ضروري است.

«سلول‌هاي پوست دور چشم بسيار نازک و حساس هستند، موادشيميايي براحتي جذب آن مي‌شود»، در چنين شرايطي، احتمال عفونت‌هاي چشمي نيز بالا مي‌رود که حتي در موارد شديدتر به قرنيه چشم آسيب مي‌رسانند و در نهايت لک قرنيه و اشکال در بينايي بوجود مي‌آورند.

لوازم آرایش,آرایش چشم,محصولات آرایشی چشمی آلوده

اين فراورده‌ها بدليل داشتن مواد نگهدارنده و رنگي مي‌توانند موجب التهاب و حساسيت شوند که بصورت عوارضي چون آبريزش، خارش، و پف آلودگي پلک‌ها، و سوزش چشم بروز مي‌کند، بهتر است مصرف آنها محدود شود.

«استفاده طولاني‌مدت از ريمل موجب بسته‌شدن منافذ پوست و تغيير رنگ و بدشکل شدن مژه شده و مژه‌ها بعد از مدتي استحکام اوليه خود را از دست مي‌دهند»، توصيه می شود با ريمل نخوابيد، زيرا فوليکول‌هاي مژه مسدود شده و احتمال ريزش آن هنگام شست‌و‌شو بيش‌تر مي‌شود.

لوازم آرایش,آرایش چشم,محصولات آرایشی چشمی آلوده

هشدارهای چشم پزشکان
1. هرگز از خط چشم یا مدادهای ابروی مشترک استفاده نکنید. امکان انتقال ناراحتی های پوستی یا حتی چشمی در اثر استفاده از محصولات آرایشی چشمی آلوده از فردی به فرد دیگر بسیار زیاد است.


2. در صورت بازکردن بسته خط چشم های مایع یا ماژیک های ابرو می توانید آنها را حداکثر ۴ ۳ ماه استفاده کنید. رطوبت موجود در این محصولات می تواند به سادگی باعث ایجاد فضایی مناسب برای رشد انواع میکروارگانیسم ها شود و زمینه ابتلای چشم و پوست اطراف آن را به انواع بیماری های آلرژیک و عفونی فراهم کند.

3. مدادهای ابرو یا خط چشم های مدادی جامد را می توان حداکثر به مدت ۱۲ ماه استفاده کرد.

4. به هیچ وجه لوازم آرایش چشمی را از دستفروشان نخرید.

5. تمام محصولات آرایش چشمی باید دارای تاییدیه های بهداشتی لازم کشور باشند. محصولات وارداتی هم باید تاییدیه های بهداشتی معتبر را داشته باشند.

6. برای پاک کردن آرایش و پیشگیری از آسیب پوست اطراف چشم، حتما از پنبه و پاک کننده های مخصوص چشم (شیرپاک کن ) استفاده کنید.

لوازم آرایش,آرایش چشم,محصولات آرایشی چشمی آلوده

7. هرچه مدت زمان ماندگاری لوازم آرایش در اطراف چشم کمتر باشد، امکان ایجاد آلرژی یا واکنش های پوستی هم کمتر می شود بنابراین حتما پس از بازگشت به منزل یا اتمام مهمانی آرایش چشمتان را پاک کنید و هرگز با آرایش به رختخواب نروید. ریزش خط چشم یا ریمل به داخل چشم ها می تواند باعث ایجاد آلرژی و عفونت های چشمی شود.

8. هرگز خط چشم مایع یا مدادی را داخل چشمتان نکشید. در غیر این صورت امکان ابتلا به حساسیت و عفونت های چشمی را در خود افزایش می دهید.

9. اگر پوست اطراف ابرو یا مژه هایتان به هر دلیل آسیب دیده و دچار خراش و بریدگی شده است، به هیچ وجه تا بهبود کامل ضایعات از خط چشم یا مدادهای ابرو استفاده نکنید. واردشدن مواد شیمیایی این محصولات به زخم ها و بریدگی ها می تواند زمینه مناسبی را برای ایجاد عفونت های پوستی فراهم کند.

10. اگر گل مژه زده اید یا به بیماری های چشمی مبتلا شده اید، تا زمان بهبود کامل دور استفاده از انواع لوازم آرایش چشمی را خط بکشید.

11. اگر واکنش حساسیتی به خط چشم یا مداد ابرو تا چند روز از بین نرفت و همچنان باقی ماند، به چشم پزشک مراجعه کنید تا با توجه به شدت ضایعه ایجادشده، درمان های لازم برایتان شروع شوند. مثلا ابتدا به بیمار توصیه می شود روزی ۳ ۲ مرتبه پلک های خود را آرام با شامپوی بچه بشوید. اگر علایم التهاب فروکش نکردند، باید درمان های التهابی ویژه تری برای بیمار آغاز شود. این درمان ها از فردی به فرد دیگر متفاوت است و علاوه بر اینکه نمی توان یک نسخه واحد برای همه افراد در این زمینه پیچید، باید تاکید کرد که بیمار از تجربه های احتمالی دیگران در درمان چنین مشکلی استفاده نکند و با مراجعه به پزشک، درمان مخصوص خود را دریافت کند.

لوازم آرایش,آرایش چشم,محصولات آرایشی چشمی آلوده

از لوازم آرایش قاچاق تا حساسیت و عفونت چشم
استفاده از انواع لوازم آرایش چشمی مانند خط چشم های مایع یا مدادی و سرمه هایی که داخل چشم کشیده می شوند، مشکلاتی را برای خانم ها به وجود می آورد. این مواد شیمیایی قادرند با بافت داخلی پلک و اشک چشم تماس پیدا کنند و وقتی با اشک چشم مخلوط و به تدریج وارد سطح داخلی چشم شوند، با سفیدی و سیاهی چشم هم در ارتباط مستقیم قرار می گیرند و قرنیه و ملتحمه چشم را تحت تاثیر قرار می دهند.

جریان این مواد شیمیایی در نقاط مختلف چشم هم باعث افزایش خطر ابتلا به عفونت های چشمی می شود. از سوی دیگر، متاسفانه این روزها استفاده و عرضه لوازم آرایش قاچاق، ناسالم و بی کیفیت هم زیاد شده است و تماس چنین موادی با چشم افراد که یکی از حساس ترین قسمت های بدن است، خطر ابتلا به عفونت های چشمی، تورم و التهاب پلک، حساسیت های شدید و دردناک چشمی و سطح پلک ها یا گل مژه و عفونت را به دنبال دارد.

۱۳۹۵ مهر ۱۸, یکشنبه

نابودی HIV به گوش می رسد

ریشه کنی بیماری اچ ای وی نزدیک است

مردی انگلیسی شاید اولین شخصی در دنیا است که ویروس بیماری اچ ای وی با استفاده از یک روش جدید به دست محققان پنج دانشگاه انگلیس در بدن وی درمان شده است..

 به گزارش ایسنا به نقل از تلگراف، این مرد 44 ساله از یک درمان تجربی جدید استفاده می‌کند که باعث شده ویروس بطور کامل در خون وی از بین برود.

 

تیم دانشمندان اکنون در حال اجرای کارآزمایی‌هایی بر روی 50 نفر هستند. به گفته دانشمندان، این تحقیقات هنوز در مراحل اولیه است، اما پیشرفت آن قابل توجه بوده است.

 

پیشتر درمانهای آنتی رترو ویروسی می‌توانستند سلول‌های T فعال را که به اچ‌.آی‌.وی مبتلا شده‌اند، هدف قرار بدهند، اما نمی‌توانستند سلول‌های T خفته را درمان کنند. این بدان معنی است که بدن بیماران به تولید مجدد ویروس ادامه می‌دهد. اما درمان جدید بطور خاص برای پاکسازی بدن از کل ویروس‌های اچ‌.آی‌.وی از جمله انواع خفته آن طراحی شده است.

 

این درمان که در دو مرحله عمل می‌کند، شامل یک واکسن برای کمک به بدن در شناسایی همه سلول‌های آلوده به اچ‌.آی‌.وی و همچنین دارویی موسوم به "وورینوستات" (Vorinostat) است که سلول‌های خفته را فعال می‌کند. این روش می‌تواند ابزار مورد نیاز سیستم ایمنی بدن بیماران را که به شدت به آن محتاج هستند، ارائه کند.

 

نام این مرد انگلیسی فاش نشده و تنها اطلاعاتی که در مورد وی ارائه شده این است که یکی از کارکنان مراقبت‌های اجتماعی در لندن است. وی باید چندین ماه آینده را مورد نظارت و مراقبت قرار داشته باشد تا از درمان قطعی بیماری اطمینان حاصل شود.

 

این دانشمندان قصد دارند طی پنج سال آینده به آزمایشات پزشکی ادامه بدهند. به گفته آن‌ها،‌ در حال حاضر این نتایج فاصله زیادی با درمان نهایی دارند و هنوز باید تحقیقات بیشتری در این زمینه انجام شود.

۱۳۹۵ مهر ۱۰, شنبه

تور کیش یکی از بهترین انتخاب ها برای مسافرت بوده و می تواند خاطره های ماندگاری را برای شما به همراه داشته باشد. تورهای کیش به معنای کامل تور نیستند و فقط رزرو بلیط هواپیما و هتل را برای شما انجام می دهند.


تور کیش یکی از بهترین انتخاب ها برای مسافرت بوده و می تواند خاطره های ماندگاری را برای شما به همراه داشته باشد. تورهای کیش به معنای کامل تور نیستند و فقط رزرو بلیط هواپیما و هتل را برای شما انجام می دهند.

تور لحظه آخری کیش,تور کیش,نرخ تور کیش

ساحل مرجان کیش یکی از زیباترین جاهای دیدنی کیش می باشد


پارک شهر جزیره کیش
از دیگر جاذبه ها و جاهای دیدنی کیش، پارک شهر جزیره کیش است. پارک شهر کیش از مکان های دیگر برای پر کردن اوقات فراغت گردشگران و مسافران جزیره کیش می باشد.

در این پارک علاوه بر فضاهای سبز، دریاچه مصنوعی، فضای ورزش و تندرستی، پیست دوچرخه سواری و اسکیت، آب نما و میدان گل، فضا سازی مناسبی برای استفاده معلولان نیز صورت گرفته است.

 نیمی از پارک شهر فضای سبز می باشد که دارای انواع گونه های گیاهی سازگار با آب و هوای کیش است و دیواره های کناری پارک نیز با بهره گیری از نقاشی هنرمندان کیش تزیین شده است.

در این پارک همانند بیشتر پارک های دیگر کیش آلاچیق هایی برای استراحت و اسکان خانواده ها تعبیه شده تا در مدت حضور و گردشگری در پارک از فضاهای ایجاد شده بهترین استفاده را ببرند.

 همچنین دریاچه این پارک دارای تعدادی قایق های پدالی  است که گردشگران می توانند از آنها استفاده کنند.

 تور هوایی کیش,هتل های کیش,جاهای دیدنی کیش,تور کیش



۱۳۹۵ تیر ۱۳, یکشنبه

شیوه هایی برای افزایش زیبایی و جذابیت با بازسازی مو

عنوان:تکنیک های مدرن و جالب در کاشت ناخن

این مقاله در مورد کاشت ناخن می باشد.

داشتن موهای زیبا و توجه و اهمیت به سلامت و زیبایی موها تاثیر بسزایی در زیبایی ظاهر هر فردی دارد و میتواند رابطه مستقیمی با سلامت  شخص داشته باشد. هر مویی به طور طبیعی سالم و زیباست، ولی فعالیت های روزمره، آلودگی ها، استرس ها و پرتوهای ماورای بنفش نور خورشید (از طریق ایجاد رادیکال های آزاد) موجب تخریب ساختمان مو و مخصوصاً ریشه موها می‌شوند. به این ترتیب ظاهر مو آسیب دیده و شانه کردن موها مشکل می‌شود. برای بازگرداندن سلامت و زیبایی به موها رعایت موارد زیر ضروری است:

نظافت موها نقش اساسی در سلامت جسمی‌و روحی هر فرد ایجاد می‌کند و باعث شادابی و سرحال بودن فرد می‌شود و همچنین او را در انجام کارهای روزانه اش فعالتر می‌کند.بهداشت مو و پوست سر را رعایت کنید.داشتن موهای مرتب و اصلاح شده نشانه نظم و انضباط در زندگی و نشانه اهمیتی است که فرد به نظافت شخصی خود می‌دهد.استرس های عصبی، عاطفی و هیجانی با تحریک ترشح اندروژن ها باعث ایجاد موی چرب می‌شود.به میزان کافی از مواد غذایی حاوی ویتامین های A و E مانند سبزیجات تازه استفاده کنید. مصرف بیش از حد قند و چربی باعث افزایش چربی مو می‌شود.بیماری های داخلی مثل بیماری های کبدی و صفراوی، چاقی و یبوست باعث چربی مو می‌شود.

بيماريهاي مهم  مو

1- ريزش مو
ناراحتيهاي عصبي ، نگراني ، دلواپسي ، اندوه ، کم خوابي و يا بدخوابي سلامت موها را به خطر مي‌اندازد و رشد آنها را متوقف کرده و موها دچار ريزش مي‌شوند. موها به هر رنگ و از هر جنس که باشد، نياز به تغذيه و مراقبت دارد. يک برنامه غذايي که به اندازه کافي ويتامينهاي گروه ب و نيز آ و ث و همينطور کلسيم ، آهن ، مس و يد داشته باشد، سبب مي‌شود که موها زيبا بمانند. خوردن شيريني ، نوشابه‌هاي گازدار ، قند و شکر و استفاده از  برسهاي نايلوني باعث ريزش بيشتر مو مي شود.

2- شوره سر:
يكي از بيماريهاي شايع مو، شوره سر است كه بايد آن را درمان كرد. بسياري از پزشكان اعتقاد دارند كه شوره ي  سر در اثر تغذيه نادرست ، نگراني، هيجان ، عدم تعادل هورمونها و استفاده زياد از مواد آرايشي مو، پديد مي آيد. براي مبارزه با آن، مي بايست ابتدا علت را يافت و سپس به درمان پرداخت. خوردن سبزي ، مواد پروتئين دار و غذاهايي كه ويتامينA وE و Bدارند، به مقدار فراوان توصيه مي شود.
يكي از مؤثرترين راه هاي از بين بردن شوره سر، استفاده از سركه است. بايد به مقدار مساوي آب و سركه را مخلوط کرده سپس موها را به چند قسمت تقسيم نموده و به كمك يك تكه پنبه، محلول آب و سركه به پوست سر ماليده شود و سپس مو شسته شود.

در این مقاله اشاره ای به کاشت مو شده است.

۱۳۹۵ تیر ۱۲, شنبه

وسیله های تزئینی زیبا در دکوراسیون داخلی

عنوان: مبلمان سلطنتی در طراحی دکوراسیون بسیار زیبا

این مقاله درمورد طراحی دکوراسیون می باشد.

استفاده از وسایل دکوری زیبا تاثیر زیادی در زیبایی دکوراسیون داخلی اتاق خواب دارد پس بهتر است از وسایل دکوری زیبا در دکوراسیون اتاق خواب برای طراحی استفاده کرد.

رنگ‌هاي ملايم و آرامش بخش هم براي تمام اتاق‌هاي خواب چه بزرگ باشند و چه کوچک توصيه مي‌شود. رنگ‌هاي روشن مانند آبي، زرد، سفيد و… علاوه بر اينکه رنگ‌هاي آرامش بخشي براي اتاق خواب هستند اتاق خواب‌هاي کوچک را هم بزرگ‌تر جلوه مي‌دهند.البته انتخاب رنگ سليقه‌اي است اما چنانچه اتاق خوابتان کوچک است اصلا به دنبال دکور کردن آن با رنگ‌هاي تيره نباشيد. براي قرار دادن وسايل شخصي خود مي‌توانيد از طراحي ديوارها يا قفسه‌هاي کوتاه و کم عرض استفاده کنيد. يعني به جاي آنکه با ميزهاي آرايش يا دراورهاي بزرگ فضاي اتاقتان را محدود و تنگ کنيد، وسايلتان را تا جايي که امکان دارد در اين قفسه‌ها يا ديوارها بچينيد.

شايد اتاق خواب شما چيزي که کم دارد يک صندلي راک يا ننويي با ظاهري کاملا مدرن است. اين صندلي ها آرامش خاصي را به شما مي دهند.

صندلي تابي، هيجان گم شده دکوراسيون منزل شما است. يکي از آن ها را خريداري کنيد و داخل اتاق خواب تان بگذاريدشان، آن وقت متوجه خواهيد شد که چقدر جاي اين وسيله ها در دکوراسيون داخلي اتاق خواب تان کم بوده است.

گاهي هم وسيله اي که اتاق خواب شما کم دارد استيکر ديواري است، لزوما اين وسيله ها نبايد جزو وسيله هاي دکوري باشند.

دکور اتاق خواب‌هاي کوچک هم امکان‌پذير است منتها با رعايت چند اصل کلي. اول آنکه در اين گونه موارد بايد در انتخاب وسايل اتاق خواب متناسب با متراژ آن دقت زيادي داشته باشيد. انتخاب تخت خواب‌هاي بزرگ براي اين اتاق‌ها اشتباه است و بهترين گزينه تخت خواب‌هاي فلزي يا فرفورژه است که حجم کمتري از اتاق را با کاربرد يکسان نسبت به سرويس‌هاي چوبي اشغال مي‌کند. از طرف ديگر شما مي‌توانيد از تخت خواب‌ها و وسايل چند منظوره‌اي استفاده کنيد که در بازار به نام تخت‌ها يا مبلمان تاشو شناخته مي‌شوند. اين گونه وسايل با نصب به ديوار خانه قابليت جمع شدن دارند و پس از پايان زمان استراحت مي‌توان آن را به کاناپه تبديل يا آن را به سمت ديوار جمع کرد.

دراین مقاله اشاره ای به  دکوراسیون اتاق کودک شده است.

۱۳۹۵ تیر ۹, چهارشنبه

مکانیزم یاد گفتن هارد در حرفه ای ترین آموزشگاه یاد گفتن فتوکپی در ایران

روش های یادگیری فتوکپی در حرفه ای ترین اینستیتو یادگیری فتوکپی در شهرستان ها


برای اینکه هنگام خرید چاپگر زمان طولانی را صرف مقایسه و بررسی محصولات نکنید بهتر است قبل از رفتن به مراکز خرید یا خرید آنلاین تصمیم بگیرید که چاپگر لیزری یا چاپگر جوهر افشان می خواهید و ویژگی ها و گزینه هایی که برای شما اولویت دارند مثل امکانات شبکه ای ، سرعت چاپ، کیفیت چاپ، ظرفیت کاغذ، اندازه و وزن را در نظر بگیرید. آنچه که در انجام یک خرید آسان و بدون اتلاف وقت موثر است در واقع تعدادی تصمیم گیری می باشد که محدوده قیمت کالای مورد نظر شما اغلب در آخر آنها قرار می گیرد. مواردی همچون تعداد صفحاتی که هر کارتریج چاپگر چاپ می کند و اینکه به صورت خودکار می تواند دو روی کاغذ چاپ کند، از جمله مواردی هستند که باید به آنها توجه کرد. در این مطلب به ویژگی هایی از چاپگر می پردازیم که باید مورد توجه قرار گیرند.

موسسه پارسه بهترین دوره های آموزش شبکه برگزار می کند.

موسسه پارسه آسیا بهترین دوره های آموزش تعمیرات کپی برگزار می کند.

عمر مفید لپ‌تاپ چقدر است؟



كارشناسان و فعالان بازار معتقدند طول عمر یك دستگاه تحت تاثیر عوامل مختلفی چون، نحوه استفاده، ورود تكنولوژی‌های نوین و مدل‌های مبتنی بر تكنولوژی‌های جدید و عوامل دیگری از این دست متفاوت است. ولی به طور میانگین عمر مفید یك لپ‌تاپ دو تا سه سال تخمین زده شده است. البته لپ‌تاپ‌های برخی از برندها مانند اپل طول عمر بیشتری نسبت به برندهایی نظیر لنوو، اچ پی، دل و... دارند.

البته این نكته را در نظر داشته باشید كه شركت‌های عرضه كننده هر كدام بنا بر حساسیتی كه روی برندی كه عرضه می‌كنند دارند طول عمر لپ‌تاپ‌هایشان را بالاتر از سایر برندها اعلام می‌كنند.ولی اكثر كارشناسان طول عمر لپ‌تاپ را دو تا سه سال تخمین زده‌اند و می‌گویند ممكن است خرابی یك قطعه در نگاه اول به معنی پایان یافتن عمر یك لپ‌تاپ نباشد. ولی عدم یافتن قطعه در بازار‌، به دلیل عرضه مدل‌های جدید كه بر تكنولوژی‌های نوین مبتنی هستند خط قرمزی روی ادامه حیات لپ‌تاپ می‌كشند.

برخی از فعالان بازار نیز معتقدند لپ‌تاپ‌های برخی از برندها كه مدت گارانتی آنها از طرف شركت‌های عرضه‌كننده تنها یك‌سال است، عمر مفید كمتری نسبت به سایر برندها كه از خدمات پس از فروش سه ساله بهره‌مندند دارند. به عنوان مثال یكی از فعالان بازار ادعا می‌كند برخی از لپ‌تاپ‌های لنوو،اچ پی و دل عمر مفیدی در حد یك سال دارند كه البته عرضه كنندگان این لپ‌تاپ‌ها نسبت به این موضوع واكنش نشان می‌دهند.













موسسه پارسه بهترین دوره های آموزش تعمیرات مانیتور برگزار می کند.

 آموزش تعمیرات فتوکپی و آموزش تعمیرات کپی به صورت کاملا تخصصی در موسسه پارسه برگزار می گردد.

هارد یا دیسک سخت وسیله‌ای است با یک یا چند صفحه که سطح آن‌ها با موادی پوشش داده شده که بتوان داده‌ها را به طور مغناطیسی بر روی آن‌ها ضبط نمود. این وسیله علاوه بر صفحه‌های مذکور حاوی هدهای خواندن/نوشتن، سازوکار تعیین محل هد، و موتوری است که در محفظه‌ای جای داده می‌شود تا از آلودگی‌های خارجی در امان باشد. این محیط محافظت شده به هدها امکان می‌دهد تا به اندازهٔ ۱۰ تا ۲۵ میلیونیم اینچ از سطح صفحه‌ای که عموماً ۳۶۰۰ تا ۷۲۰۰ دور در دقیقه می‌زند فاصله داشته باشد بنایراین حجم داده‌های قابل ذخیره‌سازی وسرعت دستیابی به آنها نسبت به فلاپی‌دیسک‌ها بسیار بیشتر است. در دیسکهای سخت جدید که به آنها دوربالا نیز گفته می‌شود، سرعت چرخش دیسک به ۱۵۰۰۰ دور در دقیقه می‌رسد

موسسه پارسه بهترین دوره های آموزش تعمیرات کامپیوتر برگزار می کند.

آموزش تعمیرات هارد و تعمیر هارد و ریکاوری اطلاعات هارد در موسسه پارسه به صورت حرفه ای برگزار می گردد.

ظرفیت دیسک‌های سخت به مراتب از فلاپی دیسک‌ها بیشتر بوده و هر روز به ظرفیت آنها افزوده می‌شود؛ به عنوان مثال امروزه ظرفیت متوسط دیسک‌های سخت در حدود ۳ ترابایت است. بیشترین ظرفیت یک هارد درایو مربوط به  می‌باشد که در آگوست ۲۰۱۵ در همایش  شرکت سامسونگ از آن رونمایی کرد. در دیسک‌های سخت چند صفحه دیسک جای داده می‌شود تا دیسک گردان بتواند به بیش از یک صفحه دستیابی داشته باشد

شرکت مایکروسافت دارای دوره‌ آموزشی شبکه های فراوانی است که بطور رسمی و غیر رسمی در بیشتر نقاط دنیا برگزار می‌شود. مانند دوره  آموزش شبکه و آموزش شبکه های کامپیوتری در پایان هر دوره هر دانشجو می‌تواند با گذراندن آزمون‌های بین‌المللی مدرک آن دوره را از شرکت مایکروسافت اخذنماید و به عنوان کاربر حرفه‌ای شرکت در آن دوره شناخته شود و برای دستیابی به مدرک مهندسی مایکروسافت هر دانشجو باید هفت دوره را با موفقیت بگذراند و در آزمون نهایی هر دوره نیز پذیرفته شود. پس از پایان دوره آن دانشجو به عنوان مهندس مایکروسافت در کل دنیا با یک شناسه کاربری منحصر به فرد شناخته می‌شود.

آموزش تعمیرات تلویزیون و آموزش تعمیرات مانیتور یا به عبارتی آموزش تعمیرات led و آموزش تعمیرات lcd به صورت کاملا تخصصی در موسسه پارسه برگزار می گردد .
نمایشگر یا پایشگر یا به انگلیسی مانیتور (انگلیسی: Monitor) دستگاهی است که تصویر تولیدشده توسط آداپتور تصویری رایانه بر روی آن نشان داده می‌شود. نمایشگر توسط کابل به آداپتور تصویری متصل می‌شود.
نمایشگرهای با قابلیت‌های متفاوت برای کاربردهای خاص تولید می‌شوند:

    نمایشگر تک‌رنگ که فقط سیاه و سفید و رنگ خاکستری را نشان می‌دهد.
    نمایشگر دو یا چندرنگ که رنگ متن و کادر متن را می‌تواند تغییر دهد.
    نمایشگر تمام‌رنگی یا سوپر وی‌جی‌ای که بیش از بیست میلیون رنگ تولید می‌کند و تصاویر نسبتاً طبیعی عرضه می‌کند.

در حال حاضر نمایشگرها در چهار نوع تولید می‌شوند:

  
تلویزیون یا دورنما (به فرانسوی: Télévision)، سامانهای ارتباطی برای پخش و دریافت تصاویر متحرک و صداها از مسافتی دور است. همچنین دستگاه گیرنده در این سامانه، تلویزیون نام دارد. امروزه در ایران، به مجموعه فراهم کننده و پخش کننده برنامه‌های تلویزیونی، سیما گفته می‌شود.
آموزش تعمیرات تلویزیون و آموزش تعمیرات مانیتور یا به عبارتی آموزش تعمیرات led و آموزش تعمیرات lcd به صورت کاملا تخصصی در موسسه پارسه برگزار می گردد .
از جان لوگی برد دانشمند و مخترع اسکاتلندی به عنوان مخترع تلویزیون یاد می‌شود، گرچه دانشمندان و مخترعان بسیار دیگری مانند پائول نیپکو، بوریس روزینگ، ولادیمیر زورکین و فیلو فارنزورث از اواخر سده ۱۹ میلادی تاکنون در توسعه و تکمیل فناوری تلویزیون نقش مؤثر داشته‌اند.








۱۳۹۵ تیر ۸, سه‌شنبه

ستاره های نیکوکار دنیا !!

  عنوان: نکاتی درباره تقویت ابرو

در مقاله های بعدی عکس هنرمندان محبوب را به اشتراک خواهیم گذاشت.

خرما یک خوردنی مغذی‌است که گرسنگی را زود از بین می‌برد و در عین حال برای آن دسته از آدم‌هایی که به شیرینی‌ها علاقه‌مند هستند، انتخاب خوبی است.واقعیت این است که خرماها کالری بیشتری نسبت به اغلب میوه‌ها دارند، اما خوشبختانه با وجود شیرینی در این میوه و کالری بالای آن مصرف مقدار مناسب از آن سبب افزایش وزن نمی‌شود.در حقیقت اکثر انواع خرماها سدیم و کلسترول و چربی ندارند و به همین دلیل مصرف آن عارضه چندانی به‌وجود نمی‌آورد.

ارزش غذایی:
خرما سرشار از فیبرهاست. هر 10 عدد خرما حدود 234 کالری دارد و وجود کلسیم و ویتامین ب6 و سدیم و اهن و پتاسیم و پروتئین آن را به یک منبع غنی ویتامین‌ها و مواد معدنی لازم انسان تبدیل کرده‌است.

خرید:
اکثر سوپر مارکت‌ها خرماهای تازه و یا خشک شده را در لیست فروش خود قرار می‌دهند. در هر دو حال شما سعی کنید خرمایی را انتخاب کنید که پوست ان نازک باشد و بوی بدی نگرفته باشد و همچنین روی سطح آن اثری از دانه‌های شکر دیده نشود.

نگهداری:

خرماهای خشک معمولا تا یک سال در یخچال نگهداری می‌شوند. خرماهای تازه در صورت بسته‌بندی درست تا حدود هشت ماه در یخچال می‌مانند و در صورت نگهداری در کابینت منزل یکماه بیشتر قابل استفاده نیستند.اگر خرما خشک شد با ریختن کمی آب گرم و یا حتی آب میوه شکل بهتری به خود می‌گیرد.مراقب باشید که خرما را در محلی که اقلام بو دار همچون سیر وجود دارد، نگذارید زیرا خرما خیلی زود به خود بو می‌گیرد.

پذیرایی با خرما:

خرما به خودی خود بسیار لذیذ است اما اگر قصد دارید که آن را به تنهایی جلوی مهمان‌تان بگذارید می‌توانید در آن بادام یا قطعات ریز گردو قرار دهید.به یاد داشته باشید که اضافه کردن خرما به نان‌ها یا کیک‌ها و شیرینی‌های خانگی نیز علاوه بر خوشمزه کردن آنها خواص مفید غذایی نیز دارددر ضمن با پوست کندن خرما می‌توانید آن را در کنار سالاد در بشقاب‌تان قرار دهید. کندن پوست خرما هر چقدر آن را خنک کنید، راحت‌تر صورت می‌گیرد. پس آن را با قطعه قطعه کردن، درکنار دیگر دسرها روی میز بگذارید.

ارسال اس ام اس مناسبتی یکی از کارهایی است که در مناسبتها انجام می شود.

۱۳۹۵ تیر ۱, سه‌شنبه

نکاتی درباره جراحی گوشتی

عنوان: شیوه هایی برای افزایش زیبایی  و جذابیت با ترمیم مو

این مقاله درمورد کاشت مو می باشد.

چسب بینی بعد از انجام عمل جراحی بینی تاثیر زیادی در کیفیت جراحی بینی دارد و به بهبود تورم حاصل از جراحی زیبایی بینی کمک زیادی میکند.چسب زدن بيني بعد از جراحي زيبايي بيني انجام ميشود که براي کمک به کنترل ترم بيني بعد از عمل زيبايي بيني از آن استفاده ميشود . در روز هاي اول بعد از جراحي زيبايي بيني تورم بيني بسيار شايع است و بيني شما دچار تورم خواهد شد ، به ويژه در اطراف نوک بيني . علاوه بر اين ، بيني شما تحت عمل زيبايي بيني قرار گرفته است و پوست و مخاط داخل بيني به آن واکنش نشان داده و متورم ميشوند . براي کنترل و محافظت از اين تورم از چسب براي بيني استفاده ميشود که پس از عمل براي مدتي اين چسب بيني بايد روي بيني شما قرار گيرد تا تورم بيني کنترل شده و اعضاء داخلي بيني به حالت اوليه بازگردند.

چه زماني بايد از چسب بيني استفاده کنيم ؟
به طور معمول در روز هاي اوليه به مدت 2 هفته چسب بايد روي بيني شما قرار داشته باشد و پس از آن که تورم کنترل شد هنگام خوابيدن از چسب براي بيني استفاده کنيد و پس از رفع کامل تورم ديگر نيازي به استفاده از چسب بيني نيست.
 چسب زدن بيني دو فايده ي بزرگ دارد :در طول دو هفته ي اول، چسب زدن بر التهاب، تورم و همچنين شکل گيري بيني موثر خواهد بود. با اين حال از هفته ي دوم به بعد، اين کار فقط براي کاهش تورم انجام مي شود.علاوه بر اين، چسب بيني مي تواند يک اعلام هشدار براي اطرافيان شما باشد که با دقت با شما برخورد کنند. هنگامي که به بيني خود چسب زده ايد، به دوستان خود هشدار مي دهيد که نبايد بيني شما را لمس کرده، با شما شوخي کنند و يا شما را به فعاليت هاي خشن که ممکن است به بيني شما آسيب برسانند، وادار کنند.از چه نوع چسبي استفاده کنيم؟
حال شما خواهيد پرسيد که پس از انجام عمل زيبايي بيني، از چه نوع چسبي بايد استفاده کرد؟ توصيه مي شود که افراد، حدودا يک و نيم سانتي متر از نوار چسب هاي پزشکي ساخته شده از کاغذ را استفاده کنند. اين نوار چسب ها در داروخانه موجود بوده و قيمت آن ها به هيچ عنوان بالا نيست. برخي از پزشکان نوار چسب هاي داراي ميکرو منفذ را ترجيح مي دهند؛ چرا که اين نوار ها در افراد پاسخ آلرژيک ايجاد نمي کنند.
پوست خود را تميز کنيدقبل از چسب زدن به بيني، پوست روي بيني و گونه هاي خود را کاملا با يک پنبه ي آغشته به الکل تميز کنيد. اين کار چربي هاي پوست و مواد آرايشي را پاک مي کند. اين مواد در صورت وجود روي پوست، از چسبيدن درست نوار ممانعت مي کنند.



دراین مقاله اشاره ای به عمل دماغ شده است.

۱۳۹۵ خرداد ۲۹, شنبه

مدرن ترین آرایشگاه عروس های ایرانی

عنوان:   جدیدترین ژست های عروس

این مقاله درمورد انتخاب بهترین آتلیه عروس می باشد.

بازدید کنندگان عزیز می توانند از منوی بالای سایت قسمت مراکز تشریفات عروسی آرایشگاه های مورد نظر خود در شهر مربوط به خودشان را پیدا کنند . برای راحتی شما این مراکز به تفکیک شهر و استان قرارداده شده اند .

کلمه آرایش که در واقع در برابر کلمه پیرایش قرار دارد به معنای اضافه کردن می باشد.کلمه پیرایش نیز به معنای کم کردن میباشد.هرچند هردو در درعموم مردم در قالب زیبا شدن ظاهر می باشد.در دنیای امروز که آراستگی به عنوان اصل اول روابط اجتماعی شناخته میشود به راحتی نمی توان از بحث آرایش و پیرایش گذر کرد.مجموعه عملیات آرایش و پیراش به کارهای گفته می شود که باعث تغییر و زیباتر شدن مو و صورت فرد می شود.البته در ایران آرایش را برای زنان و لغت پیرایش را بیشتر برای مردان استفاده می کنند.آرایش کردن از زمان های دور در میان مردم باب بوده است.

این موضوع امری طبیعی به نظر می رسد, زیرا میل به زیباتر شدن در همه انسان ها در همه دوران ها وجود داشته است و دارد.البته در زمان های مختلف و در قوم ها و فرهنگ های مختلف فاکتور های زیبایی بسیار متفاوت بوده است اما هدف افراد با هر فرهنگ و سبکی زیباتر شدن بوده است.در دنیای امروز نیز آرایش در فرهنگ ها و قوم های مختلف متفاوت است.البته این تفاوت نسبت به گذشته بسیار کمتر شده است و بعضا سبک های ترکیبی از دو فرهنگ مختلف با هم ترکیب میشوند و مورد استفاده خانم ها قرار میگیرد.یکی از اتفاقات دنیای مدرن گذشتن از مرزها و محدودیت های گذشته است.که در زمینه مد و زیبایی این موضوع را می توان به وضوح مشاهده کرد.

هنگامی که صحبت از آرایش می شود ناخودآگاه ذهن انسان به سمت بانوان جلب می شود.مطمئنا شما نیز این موضوع را تایید میکنید که همه خانم ها از تغییر در لباس, آرایش مو, آرایش صورت و در کل مد لذت میبرند.زن ها بر خلاف مردها برای پوشش و ضاهر خود اهمیت زیادی قائل هستند و زمان بیشتری را برای زیباتر شدن صرف میکنند.این موضوع یعنی علاقه به زیبایی در زنان به صورت فطری و باطنی از ابتدای بشریت وجود داشته است.پس آرایش در زنان بسیار مهمتر و ملموس از مردان است.حال اگر برای خانم ها پای مهمانی و عروسی در میان باشد موضوع حساس تر می شود.مهمانی یا مراسم عروسی که به آن دعوت می شوید هیچوقت به اندازه مراسم عروسی خودتان خاص و مهم نمی شود.مطمئنا زیباترین عروس بودن, برای هر عروس خانمی به عنوان یک آرزوی بزرگ به شمار می رود.پس سعی کنید تا در این شب در مقابل چشم دیگران بهترین باشید.موضوع مهم دیگر این است که هر عروسی در روز عروسی اش، بیش از هر زمان دیگری در زندگی خود جلوی لنزهای دوربین های عکاسی قرار می گیرد. بهتر است برای هر چه بهتر به نظر رسیدن در مقابل دوربین ها، تمام تلاش خود را بکنید.مسئله چطور دیده شدن از لنز دوربین ها را دست کم نگیرید زیرا اهمیت آن را در آینده و بعد از دیدن عکسها و فیلمهای عروسیتان متوجه خواهید شد.پس سعی کنید برای شب عروسی بهترین انتخاب ها را برای لباس عروس, آرایش عروس, دسته گل و ... داشته باشید تا بهترین شب را تجربه کنید و در آینده نیز از خاطرات و تصاویر آن لذت ببرید.در ادامه نکاتی را برای آرایش شب عروسی برای شما آماده کرده ایم تا بتوانیم کمکی به بهترین بودن شما در شب عروسی تان کرده باشیم. 
نکات تاثیر گذار در آرایش عروس و معیار های انتخاب آرایشگاه عروس

با آرایش خوب و زیبا آشنا باشید

هنگام مراجعه به چند آرایشگاه و مشاهده عروس ها و آلبوم های مختلف شاید کمی گیج شوید و از خودتان بپرسید:«از کجا بفهمم کدام آرایشگر کارش بهتر است؟» در اینجا چند فوت کوزه گری را به شما یاد می دهیم تا با نگاه تخصصی تری عروس ها را ببینید و با اطمینان بیشتر آرایشگرتان را انتخاب کنید. پس به این معیارهای آرایش خوب و متناسب با شکل صورت توجه کنید.رنگ آرایش هر فردی به رنگ چشم، مو و پوست بستگی دارد و آرایش عروس تا حدودی سلیقه ای ست. بنابراین به سلیقه آرایشگر دقت کنید.کرم پودرها و رژ گونه هایی به رنگ هلویی، صورتی چرک، طلایی ، بژ و مسی برای پوست های تیره و برنز مناسب تر هستند. بهتر است پوست های روشن رنگ های تند تری داشته باشند. اگر متوجه شدید که آرایشگر، یک عروس سفید پوست را با رنگ های صورتی کمرنگ و طلایی آرایش کرده بدانید که در کارش زیاد وارد نیست چون این رنگ ها صورت را بی حال نشان می دهند.هنر آرایشگر خوب این است که صورت های چاق و گرد را لاغر ترکند. در این حالت با کارکردن روی گونه ها، زیر گردن و غبغب ، صورت کشیده تر به نظر می آید.آرایش صورت های کشیده و لاغر باید طوری باشد که استخوان گونه ها بیش از حد بیرون نزند. انتخاب رژ گونه های خط دار برای این صورت ها اشتباه محض است و از بی تجربگی آرایشگر حکایت می کند.یک آرایشگر حرفه ای به خوبی می داند که باید چشم های درشت و برجسته را با سایه های تیره آرایش کند تا برجستگی چشم ها کمتر شود. این روزها گریمور های با سلیقه برای آرایش بخش پایینی چشم از خط چشم استفاده نمی کنند و به جای آن چشم را با سایه های سیاه یا دودی آرایش می کنند تا چشم های عروس آرایش شیک و امروزی تری داشته باشد.فردی که چشم های ریز دارد باید برای آرایش چشم های او از سایه های روشن استفاده شود و بهتر است سایه ها به هم متصل نباشند تا چشم ها بازتر به نظر بیایند. در مورد افرادی که چشم های درشت دارند هم استفاده از سایه های تیره برجستگی چشم ها را کاهش می دهد.

رنگ پوست, برنزه یا طبیعی؟

امروزه بسیاری از عروس های ایرانی دوست دارند در روز عروسی پوستی برنزه یا طلایی داشته باشند ، توصیه ی ما به این دسته از عزیزانی که پوست سفیدی دارند این است که این کار را انجام ندهند تا هم در روز عروسی شان طبیعی باشند وهم در آن روز پوستی سرخ ، ورم کرده ، کک و مک زده و تاول زده نداشته باشند. ضمنا یادآوری می کنم که داشتن پوست سفید در نژاد ایرانی یک موهبت به شمار می آید که باید قدرش را بدانید . هم چنین عروس خانم های گندمی یا سبزه که دوست دارند کمی پوست شان را خوش آب و رنگ تر کنند باید بدانند پوست کسانی که حمام رنگ می گیرند درروز عروسی به لباس عروس رنگ خواهد داد . پس حداقل یک هفته قبل از عروسی اقدام به این کار بکنید تا رنگ پوست تان تثبیت شود . ضمنا یادتان باشد که برای آفتاب گرفتن نیز باید حداقل از سه الی چهار هفته قبل اقدام کنید تا برای روز عروسی دچار آفتاب زدگی و سوختگی نشوید . به خاطر داشته باشید که برنزگی بیش از حد بد است و این که پوست عروس مثل لبو سرخ یا مثل شب سیاه رنگ باشد اصلا زیبایی ندارد.

مراقبت از پوست قبل از عروسی

اگر لباس‌ عروسی‌تان قرار است بدون آستین یا پشت باز باشد، بهتر است از همین حالا رفتن به استخر سرباز را فراموش کنید و حتی در خانه هم ضدآفتابی با spf مناسب روی پوستتان بمالید. پوست صورتتان را فراموش نکنید چون پوشاندن تیرگی‌هایی که در اثر نور آفتاب به وجود آمده، آنقدرها هم کار راحتی نیست.8 ساعت در شبانه روز بخوابید. کم‌خوابی پوستتان را خراب می‌کند، زیر چشم‌هایتان دو حلقه تیره رنگ می‌اندازد و باعث کاهش حافظه می‌شود. اگر برنامه‌ریزی برای عروسی خسته تان کرده و چیزی نمانده که از پا دربیایید، شاید بد نباشد چند جلسه ماساژتراپی را امتحان کنید. درضمن قرارتان با متخصص پوست را از یاد نبرید.اصلا سراغ پاکسازی عمقی پوست نروید. اگر دستورالعمل ماه‌های قبل را رعایت کرده باشید،امروز پوستتان شاداب و درخشان است و هیچ لک یا جوشی روی آن دیده نمی‌شود. به صورت متناوب (تند، کند، تند) ورزش کنید تا بیشتر انرژی بسوزانید و سریع‌تر روی فرم بیایید.اگر بخواهید سیاهی‌ها و حلقه‌های زیر چشم  همچنین لک‌های پوستی را بپوشانید بهتر است سراغ کانسیلرهای ضدآب بروید تا با عرق کردن پوست به راحتی پاک نشوند، چون در غیر این صورت با پاک شدن کانسیلر، رنگ یکنواخت پوست هم خراب می‌شود.  یادتان باشد مواد آرایشی پودری و ضدآب خیلی ترکیب خوبی نمی‌دهند و استفاده همزمان آنها نمی‌تواند در زیبایی چهره شما مخصوصا در گرمای تابستانی نقشی داشته باشد.

مدل موی عروس,تاثیر گذارترین در چهره عروس

اگر به موهاي جمع و رو به بالا علاقه منديد و اين مدل مو به شما مي آيد يه ياد داشته باشيد در اين مدل شما بايد طوري از تور و تاج تان استفاده کنيد که مدل موي بسته شما به خوبي جلوه کند و نيز گوشواره و گوش تان پوشيده نشود . پس با آرايشگرتان چند نمونه تور تست کنيد و زيباترين تور روي سرتان استفاده کنيد .البته مدل موي باز براي عروس هايي که گردن باريک و استخواني دارند زيبا تر است و با کمي حالت دادن به موها بهترين مدل مو در تالار عروسي تان خواهيد داشت . البته اگر مدل موي باز انتخاب کرديد با بابليس و بيگودي طرح زيبايي براي موهاي خود ايجاد کنيد و نيز تافت و اسپري حالت دهنده  استفاده کنيد تا موهاي تان تا پايان مراسم در تالار عروسي ثابت بماند .براي کساني که موهاي بلند دارند مدل موهاي شينيون شده پيشنهاد مي شود و اگر موهاي شما به اندازه کافي بلند نيست مي توانيد از موهاي اضافي (اکستنشن) استفاده کنيد . همچنين از مدل موهاي جمع و رو به بالا استفاده کنيد چرا که اين مدل مو يکي از راحت ترين مدل موها براي شينيون سر عروس است.هر تغييري که مي خواهيد در مو بدهيد مثل کوتاهي، رنگ، مش، دکلره و اکستنشن، بايد از قبل به فکر باشيد. کوتاهي و رنگ را حد اقل دو هفته قبل و اکستنشن و دکلره را بايد حد اقل يک ماه قبل انجام بدهيد.از چند هفته قبل به طور منظم از حالت دهنده ها و ويتامينه هاي خوب استفاده کنيد و موها را آماده کنيد.موهايتان را روز قبل از عروسي بشوييد، نه صبح روز عروسي، موهاي تازه شسته شده خوب مدل نمي گيرند و تارهاي کوتاه تر در هوا معلق مي شوند.
نکات مهم انتخاب آرایشگاه عروس

سبک آرایشتان را از قبل مشخص کنید

در آرایشگاه‌های بزرگ معمولا چند آرایشگر مختلف کار آرایش عروس را انجام می‌دهند که هر کدام آلبوم‌ها و قیمت‌های مختلفی دارند. گروهی از آرایشگران، عروس‌ها را بسیار غلیظ آرایش می‌کنند، سایه‌های رنگی به‌کار می‌برند و چشم‌ها را خیلی می‌کشند. این آرایش ها به سبک «خلیجی» معروف است. اما دسته‌ای دیگر از آرایشگران که این روزها طرفداران بیشتری دارند عروس‌ها را ساده‌تر و به سبک «اروپایی» آرایش می‌کنند. حتما در فیلم‌ها و عکس‌های مختلف دیده‌اید که عروس‌های اروپایی چقدر ساده هستند. با ورق زدن آلبوم‌ها به سرعت دست‌تان می‌آید که آرایشگر از کدام سبک پیروی می‌کند و مواد آرایشی او براق است یا با کمک سایه‌ها و خطوط مات، گریم شیک و زیباتری را انجام می‌دهد. ببینید از کدام سبک خوش‌تان می‌آید و بعد برای بقیه کارها تصمیم بگیرید.

قیمت‌ آرایشگاه ها را مقایسه کنید

در مورد آرایش عروسی نرخ ثابتی وجود ندارد. قیمت رزرو آرایشگاه عروس در نقاط مختلف شهر متفاوت است. آرایشگاه‌های معروف و اسم و رسم‌دار شمال شهر برای آرایش کامل عروس (شامل خدمات آرایش صورت، مو،ناخن و پاک‌سازی پوست) در حدود دو و نیم میلیون تومان پول می‌گیرند و این مبلغ درکنار اجاره تاج و تور، رنگ مو یا مش و اپیلاسیون گاهی به 3 میلیون تومان هم می‌رسد. گذشته از این ارقام نجومی، با مبلغی کمتر از اینها هم آرایشگاه عروس پیدا می‌شود. در برخی از آرایشگاه‌های معروف ، حدود قیمت یک و نیم تا دو میلیون است. اگر این مبلغ‌ها باز هم برای‌تان گران است به سراغ آرایشگران گمنام‌تری بروید که کارشان خوب است اما هنوز شناخته شده نیستند. در بین این آرایشگران قیمت پکیج کامل آرایش عروس از 800 هزار تومان تا یک و نیم میلیون تومان است. کمتر از این هم می‌توانید آرایشگاه عروس پیدا کنید اما بر روی حرفه‌ای بودن آرایشگر خیلی حساب نکنید.

آلبوم ها و عروس های آماده را ببینید

برای انتخاب آرایشگاه فقط به مشاهده آلبوم‌ها اکتفا نکنید. قبل از اینکه قرار داد ببندید از منشی آرایشگاه بپرسید که چه روزهایی عروس دارند و عروس خانم‌ها چه ساعتی آماده می‌شوند؟ در یکی از همان روزها به همراه یک یا دو نفر دیگر به آرایشگاه بروید و آلبوم‌ها را با عروس‌های آماده شده مقایسه کنید. در انتخاب مدل‌های آلبوم از دخترخانم‌های زیبا و خوش‌چهره استفاده می‌شود و لباس و جواهرات گران‌قیمت هم در بهتر شدن عکس‌ها تاثیر دارند. بعضی از آلبوم‌ها هم قدیمی هستند. گاهی اوقات روتوش عکس‌ها به قدری زیاد است که چهره واقعی عروس را نشان نمی‌دهد. در نتیجه این احتمال وجود دارد که وقتی عروس‌های آماده شده همان آرایشگر را می‌بینید، توی ذوق‌تان بخورد. به هر حال هنر آرایشگر خوب این است که با کمک گریم مناسب، زیبایی‌های چهره هر فردی را بیشتر به معرض نمایش بگذارد.

تست گریم قبل از عروسی

یک اقدام خوب برخی از آرایشگران این است که یک هفته تا ده روز قبل از عروسی، زمانی را برای تست گریم عروس تعیین می‌کند. ممکن است این تست در قرارداد شما هزینه جداگانه‌ای داشته باشد اما می‌ارزد که برای آسایش خیال خودتان این هزینه را پرداخت کنید. اگر تاج و تور را به‌طور جداگانه تهیه کرده‌اید در روز تست گریم آنها را همراه‌تان داشته باشید. هنگام تست به اندازه کافی فرصت دارید تا نظرات‌تان را به آرایشگر بگویید و البته ببنید که چه نوع آرایش و کدام مدل مو به چهره شما بیشتر می‌آید. این روز بهترین زمان برای مشورت با آرایشگر است تا هر دو با همفکری هم به نتیجه دلخواه برسید. در این صورت استرس شما در روز عروسی کمتر می‌شود. البته درایران کمتر پیش می‌آید که آرایشگران این تست را برای شما انجام دهند اما با کمی جست و جو می‌توانید آرایشگرانی را پیدا کنید که در قراردادشان تست گریم هم دارند. این را هم بدانید که آرایشگران فقط بعد از تنظیم قرارداد اصلی این تست را برای شما انجام می‌دهند نه قبل از آن.

آرایشگاه نزدیکی را درنظر بگیرید

بهتر است آرایشگاه عروس شما تا حد امکان به محل برگزاری مراسم نزدیک باشد. اگر می‌خواهید در محدوده غربی تهران جشن بگیرید، آرایشگاه را در انتهای محله‌های شرقی انتخاب نکنید. شاید هزینه آرایش شما ارزان‌تر تمام شود اما به این فکر کنید که در روز عروسی ممکن است استرس زیادی داشته باشید و یک اتفاق غیرمنتظره برنامه زمانی رسیدن به آتلیه و سالن عروسی را به هم بزند. این نکته به ویژه در مورد عروسی‌های فصل پاییز و زمستان بیشتر اهمیت دارد چون یک باران یا برف ناگهانی برنامه‌های را به هم می‌زند. پس نسبت به یک آرایشگاه خاص تعصب نداشته باشید. این روزها آرایشگران خوب در همه جای شهر پیدا می‌شوند. فقط باید آنها شناسایی کنید و نمونه کارهای‌شان را ببینید.

در این مقاله اشاره ای به انتخاب بهترین آرایشگاه عروس شده است.

۱۳۹۵ خرداد ۲۸, جمعه

سفر به کوالالامپور و تماشا کردن دیدنی های کشور توریستی دبی

عنوان : نکاتی برای ورود به مالزی و برگزیدن برترین هتل در کوالالامپور

هر ساله افراد بسیاری برای دیدن زیبایی های مالزی با تور مالزی به این کشور سفر می کنند.

دیدنی ها، مراکز خرید، مراکز تاریخی و طبیعی دیدنی همه و همه کوالالامپور را منطقه ای مناسب برای گردشگران می سازد. از هتل های پنج ستاره و لوکسی که در این شهر قرار دارد هتل دابلتری بای هیلتون است. این هتل با قرار گرفتن در امتداد Jalan Tun Razak  و فاصله پنج دقیقه ای تا ایستگاه قطار شهری پر سرعت پارک Ampang از موقعیت جغرافیایی عالی در شهر بهره مند است. استخر روباز هتل مکانی برای سپری کردن اوقات فراغت و آرامش بخش می باشد.

امکانات اتاق ها شامل سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون LCD، مینی بار، لوازم اتوکشی، حمام اختصاصی با کلیه لوازم و سشوار است. در سالن بدنسازی نیز می توانید به ورزش روزانه بپردازید. امکان رزرو تور گردشگری در هتل وجود دارد و شما می توانید آن را با برنامه های خود هماهنگ کنید.

رستوران های دل انگیز هتل انواع غذاها را برای میهمانان سرو می کنند. از این جمله رستوران Tosca است که غذاهای ایتالیایی سرو می کند و رستوران Makan Kitchen که با خوراک های محلی از شما پذیرایی می کند. تریاهای Axis Lounge و Cellar Door در هتل نوشیدنیها و غذاهای مختصری دارند که طبق سلیقه شما در اختیارتان قرار می گیرند.

فاصله این هتل تا فرودگاه کوالالامپور یک ساعت می باشد. همچنین اگر قصد بازدید از برجهای دوقلوی Petronas و مرکز همایشات شهر را داشته باشید می توانید با صرف مدت زمانی کوتاه، به مکان مورد نظر خود دست یابید.

شما می توانید با ثبت نام در تور دبی از دیدنی های این شهر لذت ببرید.

 مهاجرت به دانمارک,  مهاجرت به استرالیا,مهاجرت به نروژ, مهاجرت به ایتالیا, مهاجرت به هلند,